40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Jak nie zostać spamerem?
Dobre praktyki, które wpłyną na dostarczalność e-maili marketingowych i transakcyjnych

Każdego roku wysyła się coraz więcej e-maili. W 2019 r. było to ponad 293,5 mld wiadomości dziennie – o 12,5 mld więcej niż w 2018 r. Analitycy przewidują, że w 2023 r. liczba ta dobije do astronomicznych 347 mld¹. Dla marketerów najważniejsze jest to, czy komunikat dotrze do adresata. Firmy nie chcą jedynie wysyłać e-maili. Chcą je dostarczać. Brzmi jak prosta sprawa? Cóż… Nie w świecie współczesnych algorytmów.

Jak nie zostać spamerem?
Dobre praktyki, które wpłyną na dostarczalność e-maili marketingowych i transakcyjnych

Każdego roku wysyła się coraz więcej e-maili. W 2019 r. było to ponad 293,5 mld wiadomości dziennie – o 12,5 mld więcej niż w 2018 r. Analitycy przewidują, że w 2023 r. liczba ta dobije do astronomicznych 347 mld¹. Dla marketerów najważniejsze jest to, czy komunikat dotrze do adresata. Firmy nie chcą jedynie wysyłać e-maili. Chcą je dostarczać. Brzmi jak prosta sprawa? Cóż… Nie w świecie współczesnych algorytmów.
Każdego roku wysyła się coraz więcej e-maili. W 2019 r. było to ponad 293,5 mld wiadomości dziennie – o 12,5 mld więcej niż w 2018 r. Analitycy przewidują, że w 2023 r. liczba ta dobije do astronomicznych 347 mld¹. Dla marketerów najważniejsze jest to, czy komunikat dotrze do adresata. Firmy nie chcą jedynie wysyłać e-maili. Chcą je dostarczać. Brzmi jak prosta sprawa? Cóż… Nie w świecie współczesnych algorytmów.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę