Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Jak nowe technologie płatności mogą usprawnić proces zakupowy?

Jedną z głównych przyczyn unikania zakupów w sieci, akcentowaną przez użytkowników, jest obawa o bezpieczeństwo płatności. W raporcie Gemiusa1 ten powód podało aż 30% Polaków. Twoim zadaniem jest sprawić, aby ten strach obłaskawić, jednocześnie usprawniając procesy płatności za internetowe zakupy. Jakie metody płatności Ci w tym pomogą?

Jak nowe technologie płatności mogą usprawnić proces zakupowy?

Jedną z głównych przyczyn unikania zakupów w sieci, akcentowaną przez użytkowników, jest obawa o bezpieczeństwo płatności. W raporcie Gemiusa1 ten powód podało aż 30% Polaków. Twoim zadaniem jest sprawić, aby ten strach obłaskawić, jednocześnie usprawniając procesy płatności za internetowe zakupy. Jakie metody płatności Ci w tym pomogą?
Jedną z głównych przyczyn unikania zakupów w sieci, akcentowaną przez użytkowników, jest obawa o bezpieczeństwo płatności. W raporcie Gemiusa1 ten powód podało aż 30% Polaków. Twoim zadaniem jest sprawić, aby ten strach obłaskawić, jednocześnie usprawniając procesy płatności za internetowe zakupy. Jakie metody płatności Ci w tym pomogą?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę