Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
NAJNOWSZY NUMER

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Jak nowe technologie płatności mogą usprawnić proces zakupowy?

Jedną z głównych przyczyn unikania zakupów w sieci, akcentowaną przez użytkowników, jest obawa o bezpieczeństwo płatności. W raporcie Gemiusa1 ten powód podało aż 30% Polaków. Twoim zadaniem jest sprawić, aby ten strach obłaskawić, jednocześnie usprawniając procesy płatności za internetowe zakupy. Jakie metody płatności Ci w tym pomogą?

Jak nowe technologie płatności mogą usprawnić proces zakupowy?

Czas czytania: ok. 5 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jakie rozwiązania płatnicze odpowiadają preferencjom Polaków i znacznie ułatwiają proces zakupowy,
  • jak działa standard płatności mobilnych Blik,
  • jakie korzyści daje wdrożenie bramki płatności na stronie e-sklepu,
  • jak działają portfel elektroniczny i płatności odroczone.
Jedną z głównych przyczyn unikania zakupów w sieci, akcentowaną przez użytkowników, jest obawa o bezpieczeństwo płatności. W raporcie Gemiusa1 ten powód podało aż 30% Polaków. Twoim zadaniem jest sprawić, aby ten strach obłaskawić, jednocześnie usprawniając procesy płatności za internetowe zakupy. Jakie metody płatności Ci w tym pomogą?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.