NOWY NUMER!

Wykorzystaj performance marketing i reklamę efektywnościową w 2020 roku!

Zobacz

Jak ocenić współpracę z influencerem

Pierwsze projekty influencer marketingu bazowały w dużej mierze na relacjach i mniej formalnych ustaleniach zakresu współpracy. Być może dlatego początkowo przedsięwzięcia tego typu nie podlegały tak gruntownej analizie i ocenie efektywności jak pozostałe działania marketingowe. Wraz ze wzrostem udziału wydatków na influencer marketing w budżetach marketingowych rosła jednak potrzeba oceny tych działań od strony nie tylko jakościowej, lecz także ilościowej. Przeanalizujmy zatem krok po kroku, jakie narzędzia i wskaźniki mamy do dyspozycji, aby ocenić współpracę z influencerem.

Jak ocenić współpracę z influencerem

Pierwsze projekty influencer marketingu bazowały w dużej mierze na relacjach i mniej formalnych ustaleniach zakresu współpracy. Być może dlatego początkowo przedsięwzięcia tego typu nie podlegały tak gruntownej analizie i ocenie efektywności jak pozostałe działania marketingowe. Wraz ze wzrostem udziału wydatków na influencer marketing w budżetach marketingowych rosła jednak potrzeba oceny tych działań od strony nie tylko jakościowej, lecz także ilościowej. Przeanalizujmy zatem krok po kroku, jakie narzędzia i wskaźniki mamy do dyspozycji, aby ocenić współpracę z influencerem.
Pierwsze projekty influencer marketingu bazowały w dużej mierze na relacjach i mniej formalnych ustaleniach zakresu współpracy. Być może dlatego początkowo przedsięwzięcia tego typu nie podlegały tak gruntownej analizie i ocenie efektywności jak pozostałe działania marketingowe. Wraz ze wzrostem udziału wydatków na influencer marketing w budżetach marketingowych rosła jednak potrzeba oceny tych działań od strony nie tylko jakościowej, lecz także ilościowej. Przeanalizujmy zatem krok po kroku, jakie narzędzia i wskaźniki mamy do dyspozycji, aby ocenić współpracę z influencerem.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę