Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Jak podzielić budżet na digital marketing w małej firmie B2B?

Ustalenie budżetu to kluczowy element strategii marketingowej. Jeśli źle zaplanujesz wydatki, to nie dostarczysz wyników biznesowych dla całej firmy. Jak zatem zaplanować budżet na digital marketing, żeby uzyskać zamierzone efekty w 2018 roku?

Jak podzielić budżet na digital marketing w małej firmie B2B?

Ustalenie budżetu to kluczowy element strategii marketingowej. Jeśli źle zaplanujesz wydatki, to nie dostarczysz wyników biznesowych dla całej firmy. Jak zatem zaplanować budżet na digital marketing, żeby uzyskać zamierzone efekty w 2018 roku?
Ustalenie budżetu to kluczowy element strategii marketingowej. Jeśli źle zaplanujesz wydatki, to nie dostarczysz wyników biznesowych dla całej firmy. Jak zatem zaplanować budżet na digital marketing, żeby uzyskać zamierzone efekty w 2018 roku?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Postfity

Postfity to narzędzie do planowania postów na takich portalach jak: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, VKontakte oraz Xing.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę