Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Jak projektować działania zmierzające do utrzymania klientów?

Bez względu na to, czy prowadzisz sklep osiedlowy czy internetowy, działasz w centrum handlowym lub zarządzasz siecią sklepów, prowadzisz małą lub średnią firmę, większy lub mniejszy zakład usługowy czy też jesteś menedżerem w dużej korporacji – relacje z klientami wymagają nieustannej uwagi, przemyślanego podejścia i pielęgnacji.

Jak projektować działania zmierzające do utrzymania klientów?

Bez względu na to, czy prowadzisz sklep osiedlowy czy internetowy, działasz w centrum handlowym lub zarządzasz siecią sklepów, prowadzisz małą lub średnią firmę, większy lub mniejszy zakład usługowy czy też jesteś menedżerem w dużej korporacji – relacje z klientami wymagają nieustannej uwagi, przemyślanego podejścia i pielęgnacji.
Bez względu na to, czy prowadzisz sklep osiedlowy czy internetowy, działasz w centrum handlowym lub zarządzasz siecią sklepów, prowadzisz małą lub średnią firmę, większy lub mniejszy zakład usługowy czy też jesteś menedżerem w dużej korporacji – relacje z klientami wymagają nieustannej uwagi, przemyślanego podejścia i pielęgnacji.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Cluify

Cluify.com to aplikacja internetowa umożliwiająca analizę danych o ruchu klientów placówek stacjonarnych  i targetowanie reklam online do osób, które je odwiedziły dany punkt.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę