Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Jak prowadzić kampanie Google Ads przy ograniczonym budżecie

Jeszcze kilka miesięcy temu nikt się nie spodziewał, że przyjdzie nam prowadzić biznes w czasach pandemii. Sytuacja związana z COVID-19 często wymusza na firmach dokonanie gruntownych zmian w budżetach marketingowych, aby dostosować się do warunków. Jednym z obszarów, które wymagają weryfikacji, są działania płatne w Google Ads.

Jak prowadzić kampanie Google Ads przy ograniczonym budżecie

Jeszcze kilka miesięcy temu nikt się nie spodziewał, że przyjdzie nam prowadzić biznes w czasach pandemii. Sytuacja związana z COVID-19 często wymusza na firmach dokonanie gruntownych zmian w budżetach marketingowych, aby dostosować się do warunków. Jednym z obszarów, które wymagają weryfikacji, są działania płatne w Google Ads.
Jeszcze kilka miesięcy temu nikt się nie spodziewał, że przyjdzie nam prowadzić biznes w czasach pandemii. Sytuacja związana z COVID-19 często wymusza na firmach dokonanie gruntownych zmian w budżetach marketingowych, aby dostosować się do warunków. Jednym z obszarów, które wymagają weryfikacji, są działania płatne w Google Ads.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę