Nowy numer!

Jak działać reklamowo na Facebooku, Instagramie i LinkedIn.

Zobacz spis treści

Jak przygotować i zautomatyzować onboarding e-mailowy?

Jak podaje Smart Insights, na całym świecie już ponad 80% firm korzysta z e-mail marketingu. Ponad 30% badanych używa go w początkowej fazie komunikacji z nowymi klientami. To właśnie te pierwsze wiadomości kreują stosunek klienta do firmy i jego percepcję marki, a marketerom pozwalają na poznanie jego oczekiwań.

Jak przygotować i zautomatyzować onboarding e-mailowy?

Jak podaje Smart Insights, na całym świecie już ponad 80% firm korzysta z e-mail marketingu. Ponad 30% badanych używa go w początkowej fazie komunikacji z nowymi klientami. To właśnie te pierwsze wiadomości kreują stosunek klienta do firmy i jego percepcję marki, a marketerom pozwalają na poznanie jego oczekiwań.
Jak podaje Smart Insights, na całym świecie już ponad 80% firm korzysta z e-mail marketingu. Ponad 30% badanych używa go w początkowej fazie komunikacji z nowymi klientami. To właśnie te pierwsze wiadomości kreują stosunek klienta do firmy i jego percepcję marki, a marketerom pozwalają na poznanie jego oczekiwań.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę