Prenumerata Premium teraz 50 zł taniej!

Wybierz Prenumeratę Premium i otrzymaj dostęp do pełnego archiwum - 34 numerów w PDF.

Zobacz

Jak przygotować webinarium w branży B2B i generować leady dla działu sprzedaży

Webinaria pozwalają zespołom sprzedaży i marketingu osiągać wspólne cele – od wzbudzania świadomości marki, przez kreowanie wartości klienta, aż po podnoszenie wyników firmy. Jednak ta forma content marketingu najczęściej wykorzystywana jest w celu budowania bazy potencjalnych klientów. Jak zatem przygotować webinarium, aby marketing generował świetne leady, a sprzedaż szybko domykała transakcje?

Jak przygotować webinarium w branży B2B i generować leady dla działu sprzedaży

Webinaria pozwalają zespołom sprzedaży i marketingu osiągać wspólne cele – od wzbudzania świadomości marki, przez kreowanie wartości klienta, aż po podnoszenie wyników firmy. Jednak ta forma content marketingu najczęściej wykorzystywana jest w celu budowania bazy potencjalnych klientów. Jak zatem przygotować webinarium, aby marketing generował świetne leady, a sprzedaż szybko domykała transakcje?
Webinaria pozwalają zespołom sprzedaży i marketingu osiągać wspólne cele – od wzbudzania świadomości marki, przez kreowanie wartości klienta, aż po podnoszenie wyników firmy. Jednak ta forma content marketingu najczęściej wykorzystywana jest w celu budowania bazy potencjalnych klientów. Jak zatem przygotować webinarium, aby marketing generował świetne leady, a sprzedaż szybko domykała transakcje?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę