Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Jak rozliczyć upominki dla i od kontrahentów

Jeśli wręczasz kontrahentowi upominek, musisz określić, czy jest on formą reklamy, czy już może zalicza się do kosztów reprezentacji. Dla urzędu skarbowego to zasadnicza różnica. Dla przedsiębiorcy również. Jakie skutki podatkowe ma otrzymywanie i przekazywanie prezentów?

Jak rozliczyć upominki dla i od kontrahentów

Jeśli wręczasz kontrahentowi upominek, musisz określić, czy jest on formą reklamy, czy już może zalicza się do kosztów reprezentacji. Dla urzędu skarbowego to zasadnicza różnica. Dla przedsiębiorcy również. Jakie skutki podatkowe ma otrzymywanie i przekazywanie prezentów?
Jeśli wręczasz kontrahentowi upominek, musisz określić, czy jest on formą reklamy, czy już może zalicza się do kosztów reprezentacji. Dla urzędu skarbowego to zasadnicza różnica. Dla przedsiębiorcy również. Jakie skutki podatkowe ma otrzymywanie i przekazywanie prezentów?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę