Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Jak tworzyć content w czasach nadpodaży treści i jak generować leady wysokiej jakości krok po kroku

Narzędzia marketingowe są dzisiaj ogólnodostępne. Każdy może zostać wydawcą lub blogerem, każdy jest minidomem mediowym dzięki samoobsługowym panelom reklamowym Google’a czy Facebooka. Ta powszechność działań content-marketingowych sprawia, że pozyskiwanie wartościowych leadów, zwłaszcza na wymagającym rynku B2B, jest trudne. „Trudne” nie znaczy jednak „niemożliwe”.

Jak tworzyć content w czasach nadpodaży treści i jak generować leady wysokiej jakości krok po kroku

Narzędzia marketingowe są dzisiaj ogólnodostępne. Każdy może zostać wydawcą lub blogerem, każdy jest minidomem mediowym dzięki samoobsługowym panelom reklamowym Google’a czy Facebooka. Ta powszechność działań content-marketingowych sprawia, że pozyskiwanie wartościowych leadów, zwłaszcza na wymagającym rynku B2B, jest trudne. „Trudne” nie znaczy jednak „niemożliwe”.
Narzędzia marketingowe są dzisiaj ogólnodostępne. Każdy może zostać wydawcą lub blogerem, każdy jest minidomem mediowym dzięki samoobsługowym panelom reklamowym Google’a czy Facebooka. Ta powszechność działań content-marketingowych sprawia, że pozyskiwanie wartościowych leadów, zwłaszcza na wymagającym rynku B2B, jest trudne. „Trudne” nie znaczy jednak „niemożliwe”.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę