Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Jak utrzymać klientów z punktu widzenia komunikacji marketingowej?

Czy marki powinny być uniwersalne, dla każdego, w stylu „one size fits all”? Co zatem z pozycjonowaniem? Czy w świecie marketingu, szczególnie dzisiaj, kiedy mnogość marek i możliwości wyboru porażają, zamykanie się na jeden segment ma sens?

Jak utrzymać klientów z punktu widzenia komunikacji marketingowej?

Czas czytania: ok. 7 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak właściwie rozumieć składowe formuły STP,
  • czy bycie marką masową oraz marką, która ma pozycjonowanie, to sprzeczność,
  • czy pozycjonowanie jest potrzebne w komunikacji zasięgowej,
  • czy komunikacja szerokozasięgowa wyklucza posiadanie pozycjonowania.
Czy marki powinny być uniwersalne, dla każdego, w stylu „one size fits all”? Co zatem z pozycjonowaniem? Czy w świecie marketingu, szczególnie dzisiaj, kiedy mnogość marek i możliwości wyboru porażają, zamykanie się na jeden segment ma sens?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.