Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

Jak w sposób ilościowy przeanalizować jakościowy głos klienta i wyciągnąć z tego najlepsze wnioski

Badanie i mierzenie doświadczeń klientów to temat trudny. Dlaczego? Ponieważ doświadczenia to przede wszystkim emocje. Powinniśmy mówić nie o mierzeniu doświadczeń, ale o mierzeniu emocji klienta – tych, które towarzyszyły mu podczas zakupów albo podczas kontaktu z biurem obsługi. A mało kto potrafi przecież mówić o uczuciach, czy też trafnie je opisywać. Zamiast o emocjach klienci piszą o swoich żądaniach.

Jak w sposób ilościowy przeanalizować jakościowy głos klienta i wyciągnąć z tego najlepsze wnioski

Badanie i mierzenie doświadczeń klientów to temat trudny. Dlaczego? Ponieważ doświadczenia to przede wszystkim emocje. Powinniśmy mówić nie o mierzeniu doświadczeń, ale o mierzeniu emocji klienta – tych, które towarzyszyły mu podczas zakupów albo podczas kontaktu z biurem obsługi. A mało kto potrafi przecież mówić o uczuciach, czy też trafnie je opisywać. Zamiast o emocjach klienci piszą o swoich żądaniach.
Badanie i mierzenie doświadczeń klientów to temat trudny. Dlaczego? Ponieważ doświadczenia to przede wszystkim emocje. Powinniśmy mówić nie o mierzeniu doświadczeń, ale o mierzeniu emocji klienta – tych, które towarzyszyły mu podczas zakupów albo podczas kontaktu z biurem obsługi. A mało kto potrafi przecież mówić o uczuciach, czy też trafnie je opisywać. Zamiast o emocjach klienci piszą o swoich żądaniach.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę