Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Advertisement

Jak w sposób ilościowy przeanalizować jakościowy głos klienta i wyciągnąć z tego najlepsze wnioski

Badanie i mierzenie doświadczeń klientów to temat trudny. Dlaczego? Ponieważ doświadczenia to przede wszystkim emocje. Powinniśmy mówić nie o mierzeniu doświadczeń, ale o mierzeniu emocji klienta – tych, które towarzyszyły mu podczas zakupów albo podczas kontaktu z biurem obsługi. A mało kto potrafi przecież mówić o uczuciach, czy też trafnie je opisywać. Zamiast o emocjach klienci piszą o swoich żądaniach.

Jak w sposób ilościowy przeanalizować jakościowy głos klienta i wyciągnąć z tego najlepsze wnioski

Badanie i mierzenie doświadczeń klientów to temat trudny. Dlaczego? Ponieważ doświadczenia to przede wszystkim emocje. Powinniśmy mówić nie o mierzeniu doświadczeń, ale o mierzeniu emocji klienta – tych, które towarzyszyły mu podczas zakupów albo podczas kontaktu z biurem obsługi. A mało kto potrafi przecież mówić o uczuciach, czy też trafnie je opisywać. Zamiast o emocjach klienci piszą o swoich żądaniach.
Badanie i mierzenie doświadczeń klientów to temat trudny. Dlaczego? Ponieważ doświadczenia to przede wszystkim emocje. Powinniśmy mówić nie o mierzeniu doświadczeń, ale o mierzeniu emocji klienta – tych, które towarzyszyły mu podczas zakupów albo podczas kontaktu z biurem obsługi. A mało kto potrafi przecież mówić o uczuciach, czy też trafnie je opisywać. Zamiast o emocjach klienci piszą o swoich żądaniach.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Edenred

Odkryj Edenred i sprawdź, co możemy zrobić, aby Twoja sprzedaż wzrosła, a kontrahenci, konsumenci i przedstawiciele handlowi byli zmotywowani i lojalni.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę