Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Jak wejść na rynek z nowym produktem i nie przyłączyć się do walki cenowej

Cena zawsze była, jest i będzie jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe konsumentów. To jedyny składnik marketingowego 4P generujący bezpośrednie przychody. Pozostałe trzy (dystrybucja, produkt i promocja) są przede wszystkim źródłami kosztów. Jednocześnie cena jest tym elementem miksu marketingowego, który najłatwiej modyfikować. Z tego bierze się pokusa konkurowania tylko nią. A to – szczególnie na starcie nowej marki – niekoniecznie przynosi wiele pożytku.

Jak wejść na rynek z nowym produktem i nie przyłączyć się do walki cenowej

Cena zawsze była, jest i będzie jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe konsumentów. To jedyny składnik marketingowego 4P generujący bezpośrednie przychody. Pozostałe trzy (dystrybucja, produkt i promocja) są przede wszystkim źródłami kosztów. Jednocześnie cena jest tym elementem miksu marketingowego, który najłatwiej modyfikować. Z tego bierze się pokusa konkurowania tylko nią. A to – szczególnie na starcie nowej marki – niekoniecznie przynosi wiele pożytku.
Cena zawsze była, jest i będzie jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe konsumentów. To jedyny składnik marketingowego 4P generujący bezpośrednie przychody. Pozostałe trzy (dystrybucja, produkt i promocja) są przede wszystkim źródłami kosztów. Jednocześnie cena jest tym elementem miksu marketingowego, który najłatwiej modyfikować. Z tego bierze się pokusa konkurowania tylko nią. A to – szczególnie na starcie nowej marki – niekoniecznie przynosi wiele pożytku.

Polecane prezentacje i narzędzia:

B-MIND

B-MIND to Interactive Software House z kompetencjami Agencji Interaktywnej, specjalizujący się w tworzeniu internetowych usług i produktów bezpośrednio dla marek, jak i Klientów Agencyjnych.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę