Prenumerata Premium teraz 50 zł taniej!

Wybierz Prenumeratę Premium i otrzymaj dostęp do pełnego archiwum - 34 numerów w PDF.

Zobacz

Jak wejść na rynek z nowym produktem i nie przyłączyć się do walki cenowej

Cena zawsze była, jest i będzie jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe konsumentów. To jedyny składnik marketingowego 4P generujący bezpośrednie przychody. Pozostałe trzy (dystrybucja, produkt i promocja) są przede wszystkim źródłami kosztów. Jednocześnie cena jest tym elementem miksu marketingowego, który najłatwiej modyfikować. Z tego bierze się pokusa konkurowania tylko nią. A to – szczególnie na starcie nowej marki – niekoniecznie przynosi wiele pożytku.

Jak wejść na rynek z nowym produktem i nie przyłączyć się do walki cenowej

Cena zawsze była, jest i będzie jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe konsumentów. To jedyny składnik marketingowego 4P generujący bezpośrednie przychody. Pozostałe trzy (dystrybucja, produkt i promocja) są przede wszystkim źródłami kosztów. Jednocześnie cena jest tym elementem miksu marketingowego, który najłatwiej modyfikować. Z tego bierze się pokusa konkurowania tylko nią. A to – szczególnie na starcie nowej marki – niekoniecznie przynosi wiele pożytku.
Cena zawsze była, jest i będzie jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe konsumentów. To jedyny składnik marketingowego 4P generujący bezpośrednie przychody. Pozostałe trzy (dystrybucja, produkt i promocja) są przede wszystkim źródłami kosztów. Jednocześnie cena jest tym elementem miksu marketingowego, który najłatwiej modyfikować. Z tego bierze się pokusa konkurowania tylko nią. A to – szczególnie na starcie nowej marki – niekoniecznie przynosi wiele pożytku.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę