Prenumerata Premium teraz 50 zł taniej!

Wybierz Prenumeratę Premium i otrzymaj dostęp do pełnego archiwum - 34 numerów w PDF.

Zobacz

Jak wykorzystać potencjał platform społecznościowych w projektowaniu, promowaniu i rozwijaniu produktu

Każdy, kto kiedykolwiek wprowadzał produkt na rynek lub go rozwijał, staje przed wieloma wyzwaniami. Zaprojektowanie optymalnego zestawu cech produktu, określenie cennika czy stworzenie strategii komunikacji to tylko niektóre z nich. Kluczowa jest komunikacja z rynkiem – przyszłymi i obecnymi klientami, którzy objęci dobrą opieką, staną się nie tylko źródłem cennej wiedzy o tym, jak rozwijać produkt, lecz także prawdziwymi ambasadorami marki.

Jak wykorzystać potencjał platform społecznościowych w projektowaniu, promowaniu i rozwijaniu produktu

Każdy, kto kiedykolwiek wprowadzał produkt na rynek lub go rozwijał, staje przed wieloma wyzwaniami. Zaprojektowanie optymalnego zestawu cech produktu, określenie cennika czy stworzenie strategii komunikacji to tylko niektóre z nich. Kluczowa jest komunikacja z rynkiem – przyszłymi i obecnymi klientami, którzy objęci dobrą opieką, staną się nie tylko źródłem cennej wiedzy o tym, jak rozwijać produkt, lecz także prawdziwymi ambasadorami marki.
Każdy, kto kiedykolwiek wprowadzał produkt na rynek lub go rozwijał, staje przed wieloma wyzwaniami. Zaprojektowanie optymalnego zestawu cech produktu, określenie cennika czy stworzenie strategii komunikacji to tylko niektóre z nich. Kluczowa jest komunikacja z rynkiem – przyszłymi i obecnymi klientami, którzy objęci dobrą opieką, staną się nie tylko źródłem cennej wiedzy o tym, jak rozwijać produkt, lecz także prawdziwymi ambasadorami marki.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę