Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Jak wykorzystać potencjał pracowników do promocji firmy? Część 2. Treść

W pierwszej części artykułu na temat employee advocacy skupiłem się na strategii, omówiłem sześć kroków, które trzeba podjąć, aby stworzyć taki program w swojej firmie. Jeżeli postanowiłeś go uruchomić i zapytałeś swoich pracowników, czy chcieliby udostępniać treści firmowe swoim znajomym na LinkedInie, a oni się zgodzili, najważniejszy krok masz już za sobą. Teraz pozostaje tylko (i aż) stworzyć ciekawe treści, które będziesz publikować na swoim company page’u i które pracownicy będą udostępniać.

Jak wykorzystać potencjał pracowników do promocji firmy? Część 2. Treść

W pierwszej części artykułu na temat employee advocacy skupiłem się na strategii, omówiłem sześć kroków, które trzeba podjąć, aby stworzyć taki program w swojej firmie. Jeżeli postanowiłeś go uruchomić i zapytałeś swoich pracowników, czy chcieliby udostępniać treści firmowe swoim znajomym na LinkedInie, a oni się zgodzili, najważniejszy krok masz już za sobą. Teraz pozostaje tylko (i aż) stworzyć ciekawe treści, które będziesz publikować na swoim company page’u i które pracownicy będą udostępniać.
W pierwszej części artykułu na temat employee advocacy skupiłem się na strategii, omówiłem sześć kroków, które trzeba podjąć, aby stworzyć taki program w swojej firmie. Jeżeli postanowiłeś go uruchomić i zapytałeś swoich pracowników, czy chcieliby udostępniać treści firmowe swoim znajomym na LinkedInie, a oni się zgodzili, najważniejszy krok masz już za sobą. Teraz pozostaje tylko (i aż) stworzyć ciekawe treści, które będziesz publikować na swoim company page’u i które pracownicy będą udostępniać.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę