Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
NAJNOWSZY NUMER

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Jak wykorzystać potencjał pracowników do promocji firmy? Część 2. Treść

W pierwszej części artykułu na temat employee advocacy skupiłem się na strategii, omówiłem sześć kroków, które trzeba podjąć, aby stworzyć taki program w swojej firmie. Jeżeli postanowiłeś go uruchomić i zapytałeś swoich pracowników, czy chcieliby udostępniać treści firmowe swoim znajomym na LinkedInie, a oni się zgodzili, najważniejszy krok masz już za sobą. Teraz pozostaje tylko (i aż) stworzyć ciekawe treści, które będziesz publikować na swoim company page’u i które pracownicy będą udostępniać.

Jak wykorzystać potencjał pracowników do promocji firmy? Część 2. Treść

Czas czytania: ok. 5 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jakie korzyści może przynieść firmie program employee advocacy – w obszarach marketingu, sprzedaży i rekrutacji,
  • jak tworzyć ciekawe treści, które pracownicy chcą udostępniać,
  • jak wygląda przykładowy kalendarz treści,
  • jakie narzędzia wykorzystać w procesie tworzenia treści na LinkedInie.
W pierwszej części artykułu na temat employee advocacy skupiłem się na strategii, omówiłem sześć kroków, które trzeba podjąć, aby stworzyć taki program w swojej firmie. Jeżeli postanowiłeś go uruchomić i zapytałeś swoich pracowników, czy chcieliby udostępniać treści firmowe swoim znajomym na LinkedInie, a oni się zgodzili, najważniejszy krok masz już za sobą. Teraz pozostaje tylko (i aż) stworzyć ciekawe treści, które będziesz publikować na swoim company page’u i które pracownicy będą udostępniać.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.