Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Jak zdobywać leady wysokiej jakości i podnosić ich wartość

Czy kampanie leadowe mają sens? Jak je prowadzić i w jaki sposób oceniać ich efektywność? Takie pytania codziennie zadają sobie marketerzy stojący przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Choć zdobycie leada samo w sobie nie jest trudne, to w obliczu zmian zachodzących w marketingu internetowym coraz ważniejsze się staje, aby był on wartościowy i generował przychody w długim okresie.

Jak zdobywać leady wysokiej jakości i podnosić ich wartość

Czy kampanie leadowe mają sens? Jak je prowadzić i w jaki sposób oceniać ich efektywność? Takie pytania codziennie zadają sobie marketerzy stojący przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Choć zdobycie leada samo w sobie nie jest trudne, to w obliczu zmian zachodzących w marketingu internetowym coraz ważniejsze się staje, aby był on wartościowy i generował przychody w długim okresie.
Czy kampanie leadowe mają sens? Jak je prowadzić i w jaki sposób oceniać ich efektywność? Takie pytania codziennie zadają sobie marketerzy stojący przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Choć zdobycie leada samo w sobie nie jest trudne, to w obliczu zmian zachodzących w marketingu internetowym coraz ważniejsze się staje, aby był on wartościowy i generował przychody w długim okresie.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Outsourcing programów lojalnościowych

Chcesz wykorzystywać w firmie program lojalnościowy lub inny system z nagrodami rzeczowymi dla konsumentów, kontrahentów lub pracowników? Dzięki współpracy z wieloma dostawcami możemy zaproponować katalog nagród oraz pełny outsourcing całego programu.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę