Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Jak zdobywać leady wysokiej jakości i podnosić ich wartość

Czy kampanie leadowe mają sens? Jak je prowadzić i w jaki sposób oceniać ich efektywność? Takie pytania codziennie zadają sobie marketerzy stojący przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Choć zdobycie leada samo w sobie nie jest trudne, to w obliczu zmian zachodzących w marketingu internetowym coraz ważniejsze się staje, aby był on wartościowy i generował przychody w długim okresie.

Jak zdobywać leady wysokiej jakości i podnosić ich wartość

Czy kampanie leadowe mają sens? Jak je prowadzić i w jaki sposób oceniać ich efektywność? Takie pytania codziennie zadają sobie marketerzy stojący przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Choć zdobycie leada samo w sobie nie jest trudne, to w obliczu zmian zachodzących w marketingu internetowym coraz ważniejsze się staje, aby był on wartościowy i generował przychody w długim okresie.
Czy kampanie leadowe mają sens? Jak je prowadzić i w jaki sposób oceniać ich efektywność? Takie pytania codziennie zadają sobie marketerzy stojący przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Choć zdobycie leada samo w sobie nie jest trudne, to w obliczu zmian zachodzących w marketingu internetowym coraz ważniejsze się staje, aby był on wartościowy i generował przychody w długim okresie.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę