Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Kiedy rozpocząć kampanię mediową w modelu performance’owym i jak ją mierzyć

Performance marketing, czyli reklama efektywnościowa, to model, w którym celem jest przełożenie wizerunku marki lub produktu na konkretne działania odbiorców. Nie chodzi już o to, ile lajków zbierze post na Facebooku, czy o liczbę odsłon banera reklamowego, ale o konkretne czynności wykonane przez użytkowników, które można zmierzyć.

Kiedy rozpocząć kampanię mediową w modelu performance’owym i jak ją mierzyć

Performance marketing, czyli reklama efektywnościowa, to model, w którym celem jest przełożenie wizerunku marki lub produktu na konkretne działania odbiorców. Nie chodzi już o to, ile lajków zbierze post na Facebooku, czy o liczbę odsłon banera reklamowego, ale o konkretne czynności wykonane przez użytkowników, które można zmierzyć.
Performance marketing, czyli reklama efektywnościowa, to model, w którym celem jest przełożenie wizerunku marki lub produktu na konkretne działania odbiorców. Nie chodzi już o to, ile lajków zbierze post na Facebooku, czy o liczbę odsłon banera reklamowego, ale o konkretne czynności wykonane przez użytkowników, które można zmierzyć.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

B-MIND

B-MIND to Interactive Software House z kompetencjami Agencji Interaktywnej, specjalizujący się w tworzeniu internetowych usług i produktów bezpośrednio dla marek, jak i Klientów Agencyjnych.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę