40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Kiedy rozpocząć kampanię mediową w modelu performance’owym i jak ją mierzyć

Performance marketing, czyli reklama efektywnościowa, to model, w którym celem jest przełożenie wizerunku marki lub produktu na konkretne działania odbiorców. Nie chodzi już o to, ile lajków zbierze post na Facebooku, czy o liczbę odsłon banera reklamowego, ale o konkretne czynności wykonane przez użytkowników, które można zmierzyć.

Kiedy rozpocząć kampanię mediową w modelu performance’owym i jak ją mierzyć

Performance marketing, czyli reklama efektywnościowa, to model, w którym celem jest przełożenie wizerunku marki lub produktu na konkretne działania odbiorców. Nie chodzi już o to, ile lajków zbierze post na Facebooku, czy o liczbę odsłon banera reklamowego, ale o konkretne czynności wykonane przez użytkowników, które można zmierzyć.
Performance marketing, czyli reklama efektywnościowa, to model, w którym celem jest przełożenie wizerunku marki lub produktu na konkretne działania odbiorców. Nie chodzi już o to, ile lajków zbierze post na Facebooku, czy o liczbę odsłon banera reklamowego, ale o konkretne czynności wykonane przez użytkowników, które można zmierzyć.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę