40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Kręte ścieżki reklamy displayowej – jak na nich nie zabłądzić

Któż z nas nie korzystał z reklamy displayowej? Pozwala na osiągnięcie ogromnego zasięgu, dotarcie do grupy docelowej, pomiar efektów i optymalizację, dlatego jest częstym wyborem w kampaniach zarówno zasięgowych, jak i tych z precyzyjnym targetowaniem behawioralnym. Obecnie marketerzy mają cały wachlarz możliwości, jeżeli chodzi o wybór metody zakupu powierzchni reklamowej: panele zakupowe, czy też zakup bezpośrednio na portalach. Ale jak podejmować słuszne decyzje w tym zakresie i analizować ich wyniki? W tym artykule postaram się chociaż przybliżyć Cię do odpowiedzi na to pytanie.

Kręte ścieżki reklamy displayowej – jak na nich nie zabłądzić

Któż z nas nie korzystał z reklamy displayowej? Pozwala na osiągnięcie ogromnego zasięgu, dotarcie do grupy docelowej, pomiar efektów i optymalizację, dlatego jest częstym wyborem w kampaniach zarówno zasięgowych, jak i tych z precyzyjnym targetowaniem behawioralnym. Obecnie marketerzy mają cały wachlarz możliwości, jeżeli chodzi o wybór metody zakupu powierzchni reklamowej: panele zakupowe, czy też zakup bezpośrednio na portalach. Ale jak podejmować słuszne decyzje w tym zakresie i analizować ich wyniki? W tym artykule postaram się chociaż przybliżyć Cię do odpowiedzi na to pytanie.
Któż z nas nie korzystał z reklamy displayowej? Pozwala na osiągnięcie ogromnego zasięgu, dotarcie do grupy docelowej, pomiar efektów i optymalizację, dlatego jest częstym wyborem w kampaniach zarówno zasięgowych, jak i tych z precyzyjnym targetowaniem behawioralnym. Obecnie marketerzy mają cały wachlarz możliwości, jeżeli chodzi o wybór metody zakupu powierzchni reklamowej: panele zakupowe, czy też zakup bezpośrednio na portalach. Ale jak podejmować słuszne decyzje w tym zakresie i analizować ich wyniki? W tym artykule postaram się chociaż przybliżyć Cię do odpowiedzi na to pytanie.

Polecane prezentacje i narzędzia:

B-MIND

B-MIND to Interactive Software House z kompetencjami Agencji Interaktywnej, specjalizujący się w tworzeniu internetowych usług i produktów bezpośrednio dla marek, jak i Klientów Agencyjnych.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę