Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Kręte ścieżki reklamy displayowej – jak na nich nie zabłądzić

Któż z nas nie korzystał z reklamy displayowej? Pozwala na osiągnięcie ogromnego zasięgu, dotarcie do grupy docelowej, pomiar efektów i optymalizację, dlatego jest częstym wyborem w kampaniach zarówno zasięgowych, jak i tych z precyzyjnym targetowaniem behawioralnym. Obecnie marketerzy mają cały wachlarz możliwości, jeżeli chodzi o wybór metody zakupu powierzchni reklamowej: panele zakupowe, czy też zakup bezpośrednio na portalach. Ale jak podejmować słuszne decyzje w tym zakresie i analizować ich wyniki? W tym artykule postaram się chociaż przybliżyć Cię do odpowiedzi na to pytanie.

Kręte ścieżki reklamy displayowej – jak na nich nie zabłądzić

Któż z nas nie korzystał z reklamy displayowej? Pozwala na osiągnięcie ogromnego zasięgu, dotarcie do grupy docelowej, pomiar efektów i optymalizację, dlatego jest częstym wyborem w kampaniach zarówno zasięgowych, jak i tych z precyzyjnym targetowaniem behawioralnym. Obecnie marketerzy mają cały wachlarz możliwości, jeżeli chodzi o wybór metody zakupu powierzchni reklamowej: panele zakupowe, czy też zakup bezpośrednio na portalach. Ale jak podejmować słuszne decyzje w tym zakresie i analizować ich wyniki? W tym artykule postaram się chociaż przybliżyć Cię do odpowiedzi na to pytanie.
Któż z nas nie korzystał z reklamy displayowej? Pozwala na osiągnięcie ogromnego zasięgu, dotarcie do grupy docelowej, pomiar efektów i optymalizację, dlatego jest częstym wyborem w kampaniach zarówno zasięgowych, jak i tych z precyzyjnym targetowaniem behawioralnym. Obecnie marketerzy mają cały wachlarz możliwości, jeżeli chodzi o wybór metody zakupu powierzchni reklamowej: panele zakupowe, czy też zakup bezpośrednio na portalach. Ale jak podejmować słuszne decyzje w tym zakresie i analizować ich wyniki? W tym artykule postaram się chociaż przybliżyć Cię do odpowiedzi na to pytanie.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę