40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Marketing efektywnościowy od podstaw

Kiedy koszty reklamy drastycznie rosną, optymalizacja, korzystanie z danych oraz nastawianie się na konkretny rezultat to dobra droga do najwyższych wskaźników konwersji. Z pomocą przychodzą tu działania rozliczane wyłącznie na podstawie uzyskanego efektu.

Marketing efektywnościowy od podstaw

Kiedy koszty reklamy drastycznie rosną, optymalizacja, korzystanie z danych oraz nastawianie się na konkretny rezultat to dobra droga do najwyższych wskaźników konwersji. Z pomocą przychodzą tu działania rozliczane wyłącznie na podstawie uzyskanego efektu.
Kiedy koszty reklamy drastycznie rosną, optymalizacja, korzystanie z danych oraz nastawianie się na konkretny rezultat to dobra droga do najwyższych wskaźników konwersji. Z pomocą przychodzą tu działania rozliczane wyłącznie na podstawie uzyskanego efektu.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę