Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Marketing efektywnościowy od podstaw

Kiedy koszty reklamy drastycznie rosną, optymalizacja, korzystanie z danych oraz nastawianie się na konkretny rezultat to dobra droga do najwyższych wskaźników konwersji. Z pomocą przychodzą tu działania rozliczane wyłącznie na podstawie uzyskanego efektu.

Marketing efektywnościowy od podstaw

Kiedy koszty reklamy drastycznie rosną, optymalizacja, korzystanie z danych oraz nastawianie się na konkretny rezultat to dobra droga do najwyższych wskaźników konwersji. Z pomocą przychodzą tu działania rozliczane wyłącznie na podstawie uzyskanego efektu.
Kiedy koszty reklamy drastycznie rosną, optymalizacja, korzystanie z danych oraz nastawianie się na konkretny rezultat to dobra droga do najwyższych wskaźników konwersji. Z pomocą przychodzą tu działania rozliczane wyłącznie na podstawie uzyskanego efektu.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

ZenCard

ZenCard to narzędzie do tworzenia programów lojalnościowych. Działa na terminalach płatniczych. Specjalnie dla Twojego biznesu.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę