Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

Marketing od kulis: Co czuje mózg, gdy jemy ser? Neuromarketing w budowaniu marki sera żółtego

Swoją przygodę z neuromarketingiem zaczęłam w 2017 r. z marką serów śniadaniowych Serenada. Marka jest określana jako wesoła, zabawna, przyjazna i tak też miała się porozumiewać z konsumentami. W ciągu kilku lat jej komunikaty się zmieniały i brakowało w nich konsekwencji, dlatego badanie emocji towarzyszących odbiorcom poszczególnych przekazów wydawało się odpowiedzią na pytanie, który kierunek sprawdził się najlepiej. Przewidziana była też kontynuacja najlepszego wariantu przekazu.

Marketing od kulis: Co czuje mózg, gdy jemy ser? Neuromarketing w budowaniu marki sera żółtego

Swoją przygodę z neuromarketingiem zaczęłam w 2017 r. z marką serów śniadaniowych Serenada. Marka jest określana jako wesoła, zabawna, przyjazna i tak też miała się porozumiewać z konsumentami. W ciągu kilku lat jej komunikaty się zmieniały i brakowało w nich konsekwencji, dlatego badanie emocji towarzyszących odbiorcom poszczególnych przekazów wydawało się odpowiedzią na pytanie, który kierunek sprawdził się najlepiej. Przewidziana była też kontynuacja najlepszego wariantu przekazu.
Swoją przygodę z neuromarketingiem zaczęłam w 2017 r. z marką serów śniadaniowych Serenada. Marka jest określana jako wesoła, zabawna, przyjazna i tak też miała się porozumiewać z konsumentami. W ciągu kilku lat jej komunikaty się zmieniały i brakowało w nich konsekwencji, dlatego badanie emocji towarzyszących odbiorcom poszczególnych przekazów wydawało się odpowiedzią na pytanie, który kierunek sprawdził się najlepiej. Przewidziana była też kontynuacja najlepszego wariantu przekazu.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę