Trwa Przedsprzedaż

Kampanie reklamowe w internecie i social media. Planowanie i realizacja.

Zamów z 15% rabatem

Miękkie lądowanie użytkownika. Onboarding w praktyce

Onboarding to cały proces komunikacji, który pozwala klientowi zapoznać się z marką i proponowanymi rozwiązaniami, a także wdrożyć wybrany produkt czy usługę. Aby proces przebiegł z korzyścią dla klienta, niezbędne jest zaplanowanie i uruchomienie zestawu działań, dzięki którym szybciej i efektywniej rozpocznie on pracę z produktem i stanie się ekspertem w dziedzinie jego wykorzystania.

Miękkie lądowanie użytkownika. Onboarding w praktyce

Onboarding to cały proces komunikacji, który pozwala klientowi zapoznać się z marką i proponowanymi rozwiązaniami, a także wdrożyć wybrany produkt czy usługę. Aby proces przebiegł z korzyścią dla klienta, niezbędne jest zaplanowanie i uruchomienie zestawu działań, dzięki którym szybciej i efektywniej rozpocznie on pracę z produktem i stanie się ekspertem w dziedzinie jego wykorzystania.
Onboarding to cały proces komunikacji, który pozwala klientowi zapoznać się z marką i proponowanymi rozwiązaniami, a także wdrożyć wybrany produkt czy usługę. Aby proces przebiegł z korzyścią dla klienta, niezbędne jest zaplanowanie i uruchomienie zestawu działań, dzięki którym szybciej i efektywniej rozpocznie on pracę z produktem i stanie się ekspertem w dziedzinie jego wykorzystania.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę