Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Miękkie lądowanie użytkownika. Onboarding w praktyce

Onboarding to cały proces komunikacji, który pozwala klientowi zapoznać się z marką i proponowanymi rozwiązaniami, a także wdrożyć wybrany produkt czy usługę. Aby proces przebiegł z korzyścią dla klienta, niezbędne jest zaplanowanie i uruchomienie zestawu działań, dzięki którym szybciej i efektywniej rozpocznie on pracę z produktem i stanie się ekspertem w dziedzinie jego wykorzystania.

Miękkie lądowanie użytkownika. Onboarding w praktyce

Czas czytania: ok. 4 minuty

Z artykułu dowiesz się:
  • o czym pamiętać przy podejmowaniu decyzji o wdrożeniu procesu onboardingu,
  • jak zaplanować i optymalizować onboarding użytkowników,
  • jakich wskaźników używać do pomiaru procesu onboardingu,
  • jakie narzędzia warto wykorzystać w onboardingu użytkowników.
Onboarding to cały proces komunikacji, który pozwala klientowi zapoznać się z marką i proponowanymi rozwiązaniami, a także wdrożyć wybrany produkt czy usługę. Aby proces przebiegł z korzyścią dla klienta, niezbędne jest zaplanowanie i uruchomienie zestawu działań, dzięki którym szybciej i efektywniej rozpocznie on pracę z produktem i stanie się ekspertem w dziedzinie jego wykorzystania.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.