Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Myśl strategicznie, myśl performance

Tradycyjny marketing przeżywa obecnie ciężkie chwile. Część firm opiera się na dotychczasowych metodach i korzystając z wypracowanych taktyk, wciąż próbuje, z mniejszym lub większym skutkiem, zwrócić na siebie uwagę potencjalnego klienta. To jednak tylko taktyka, na dodatek odchodząca do lamusa. Trzeba wejść na poziom myślenia strategicznego. Tylko taka perspektywa pozwoli robić prawdziwe postępy i realnie rozwijać biznes.

Myśl strategicznie, myśl performance

Tradycyjny marketing przeżywa obecnie ciężkie chwile. Część firm opiera się na dotychczasowych metodach i korzystając z wypracowanych taktyk, wciąż próbuje, z mniejszym lub większym skutkiem, zwrócić na siebie uwagę potencjalnego klienta. To jednak tylko taktyka, na dodatek odchodząca do lamusa. Trzeba wejść na poziom myślenia strategicznego. Tylko taka perspektywa pozwoli robić prawdziwe postępy i realnie rozwijać biznes.
Tradycyjny marketing przeżywa obecnie ciężkie chwile. Część firm opiera się na dotychczasowych metodach i korzystając z wypracowanych taktyk, wciąż próbuje, z mniejszym lub większym skutkiem, zwrócić na siebie uwagę potencjalnego klienta. To jednak tylko taktyka, na dodatek odchodząca do lamusa. Trzeba wejść na poziom myślenia strategicznego. Tylko taka perspektywa pozwoli robić prawdziwe postępy i realnie rozwijać biznes.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę