Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
NAJNOWSZY NUMER

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Na co zwrócić uwagę projektując strategię SEO dla e-sklepu na 2018 rok?

Bez względu na to, czy jesteś właścicielem dużej, czy też małej firmy nastawionej na sprzedaż w internecie, ruch organiczny z wyszukiwarek w naturalny sposób napędza rozwój Twojego biznesu i stanowi kluczową część całości generowanego ruchu. Jeśli wziąć dodatkowo pod uwagę fakt, że ruch z tego kanału cechuje się bardzo dobrymi współczynnikami konwersji, warto odpowiednio się przygotować i zadbać o kluczowe czynniki, które będą miały wpływ na widoczność strony w wynikach organicznych w 2018 roku.

Na co zwrócić uwagę projektując strategię SEO dla e-sklepu na 2018 rok?

Czas czytania: ok. 7 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak podejść do działań SEO strategicznie,
  • jak aktywności SEO podnoszą efektywność innych kanałów,
  • jak SEO może wspomóc e-commerce,
  • na co zwrócić uwagę, aby zwiększyć widoczność sklepu w wynikach organicznych.
Bez względu na to, czy jesteś właścicielem dużej, czy też małej firmy nastawionej na sprzedaż w internecie, ruch organiczny z wyszukiwarek w naturalny sposób napędza rozwój Twojego biznesu i stanowi kluczową część całości generowanego ruchu. Jeśli wziąć dodatkowo pod uwagę fakt, że ruch z tego kanału cechuje się bardzo dobrymi współczynnikami konwersji, warto odpowiednio się przygotować i zadbać o kluczowe czynniki, które będą miały wpływ na widoczność strony w wynikach organicznych w 2018 roku.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.