Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Nadchodzi renesans masowej komunikacji

Zamierzasz przedłużyć abonament w telekomie. Niestety, oferta dla Ciebie jest gorsza niż dla nowego klienta. Nie chcą Cię zatrzymać, zaangażować. Nie walczą do upadłego o Twoją lojalność. Wrzucasz wpis na Facebooka, jakie to podłe, jak bardzo odległe od marketingu relacji. Dlaczego nie pomyślą o zasadzie Pareto?

Nadchodzi renesans masowej komunikacji

Zamierzasz przedłużyć abonament w telekomie. Niestety, oferta dla Ciebie jest gorsza niż dla nowego klienta. Nie chcą Cię zatrzymać, zaangażować. Nie walczą do upadłego o Twoją lojalność. Wrzucasz wpis na Facebooka, jakie to podłe, jak bardzo odległe od marketingu relacji. Dlaczego nie pomyślą o zasadzie Pareto?
Zamierzasz przedłużyć abonament w telekomie. Niestety, oferta dla Ciebie jest gorsza niż dla nowego klienta. Nie chcą Cię zatrzymać, zaangażować. Nie walczą do upadłego o Twoją lojalność. Wrzucasz wpis na Facebooka, jakie to podłe, jak bardzo odległe od marketingu relacji. Dlaczego nie pomyślą o zasadzie Pareto?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę