Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Nadchodzi renesans masowej komunikacji

Zamierzasz przedłużyć abonament w telekomie. Niestety, oferta dla Ciebie jest gorsza niż dla nowego klienta. Nie chcą Cię zatrzymać, zaangażować. Nie walczą do upadłego o Twoją lojalność. Wrzucasz wpis na Facebooka, jakie to podłe, jak bardzo odległe od marketingu relacji. Dlaczego nie pomyślą o zasadzie Pareto?

Nadchodzi renesans masowej komunikacji

Zamierzasz przedłużyć abonament w telekomie. Niestety, oferta dla Ciebie jest gorsza niż dla nowego klienta. Nie chcą Cię zatrzymać, zaangażować. Nie walczą do upadłego o Twoją lojalność. Wrzucasz wpis na Facebooka, jakie to podłe, jak bardzo odległe od marketingu relacji. Dlaczego nie pomyślą o zasadzie Pareto?
Zamierzasz przedłużyć abonament w telekomie. Niestety, oferta dla Ciebie jest gorsza niż dla nowego klienta. Nie chcą Cię zatrzymać, zaangażować. Nie walczą do upadłego o Twoją lojalność. Wrzucasz wpis na Facebooka, jakie to podłe, jak bardzo odległe od marketingu relacji. Dlaczego nie pomyślą o zasadzie Pareto?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę