Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
NAJNOWSZY NUMER

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Najbardziej pożądana nagroda

Programy wsparcia sprzedaży czy akcje promocyjne, które przyciągną uczestników, to nie lada wyzwanie dla marketerów. Co zrobić, by podbiły serca tych, do których są kierowane? Zaproponuj nagrody dostępne od ręki z gwarancją natychmiastowej gratyfikacji.

Najbardziej pożądana nagroda

Nieatrakcyjne nagrody to główny grzech programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży. Muszą one być proste i elastyczne, a przede wszystkim na tyle różnorodne, aby trafiały idealnie w gusta odbiorców. Uczestnicy to coraz bardziej wymagająca i świadoma grupa, często znudzona dużą liczbą prowadzonych akcji, oczekująca natychmiastowej gratyfikacji.

Idealnie w takiej sytuacji sprawdzą się przedpłacone karty premiowe Edenred. Karty to nowoczesny katalog nagród wykorzystywany w marketingu lojalnościowym.

Co oznacza nowoczesny katalog nagród?

Przedpłacone karty premiowe Edenred można elastycznie dopasować do założeń każdego programu wsparcia sprzedaży.

Klienci mogą je spersonalizować zgodnie z indywidualnymi upodobaniami i potrzebami. Z zasady karty przedpłacone są akceptowane na całym świecie i w internecie, ale na życzenie klienta Edenred przygotuje karty premiowe z akceptacją do jednej branży lub kilku wybranych, np. biura podróży, sklepy ze sprzętem AGD i RTV, perfumerie czy punkty sprzedaży klienta lub jego partnera biznesowego. To tylko niektóre przykłady personalizacji kart Edenred.

Karty z wybranym zakresem akceptacji są najbardziej zbliżone do nagród rzeczowych czy popularnych voucherów turystycznych. Co więcej, doskonale je zastępują, ponieważ obdarowany samodzielnie w dogodnym dla siebie czasie i miejscu wybiera nagrodę, która spełni jego marzenia. Długi termin ważności kart sprawia, że wydaje się je raz na cały okres trwania programu lojalnościowego i wsparcia sprzedaży, a następnie można je wielokrotnie zasilać różnymi kwotami i z różną częstotliwością. Swobodne różnicowanie wartości nagród doskonale sprawdza się w długofalowych akcjach.

Uczestnik, który otrzymał kartę, na bieżąco kontroluje stan środków i historię transakcji w aplikacji mobilnej oraz na stronie internetowej. Dzięki temu wie, jaki pułap osiągnął i za co został nagrodzony.

Szybkość i prostota

Program lojalnościowy i motywacyjny oparty na nagrodach w formie kart przedpłaconych jest efektywny pod kątem kosztów i czasu. Nie wymaga gromadzenia nagród i ponoszenia wydatków na ich magazynowanie. Karty są zawsze dostępne, nigdy się nie kończą, a organizator programu lojalnościowego i wsparcia sprzedaży w szybki i łatwy sposób samodzielnie zarządza katalogiem nagród.

Lojalność doceniana na całym świecie

Edenred jest światowym liderem w usługach przedpłaconych. Współpraca z nami to m.in. stałe wsparcie i otrzymywanie na bieżąco informacji zwrotnej dotyczącej mierników efektywności. Wyróżnia nas wiedza branżowa i operacyjna, dlatego dostarczamy bezkonkurencyjne rozwiązania oraz niezawodny serwis w obszarach wsparcia sprzedaży, motywacji i budowania lojalności na rynkach B2B i B2C. Edenred służy nie tylko 50-letnim doświadczeniem, lecz także wiedzą i know-how oraz zespołem specjalistów. Ważne są dla nas rzetelność i szybkość świadczonych usług, a także to, by sprostać niestandardowym oczekiwaniom klientów.

Artykuł pochodzi z

wydania drukowanego 3/2017

Kup ten numer

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.