Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Nie porównuj roweru do słonia. Jak właściwie analizować dane z mediów społecznościowych

Setki wskaźników, dziesiątki statystyk i Ty jeden wśród nich – codziennie zarządzający obecnością firmy w social mediach. Kiedy Ty lub Twój zespół tworzycie grafiki i przyciągające wzrok teksty do kampanii płatnych lub działań organicznych, musicie pamiętać o regularnej analizie danych z social mediów oraz ich przełożeniu na cele biznesowe.

Nie porównuj roweru do słonia. Jak właściwie analizować dane z mediów społecznościowych

Setki wskaźników, dziesiątki statystyk i Ty jeden wśród nich – codziennie zarządzający obecnością firmy w social mediach. Kiedy Ty lub Twój zespół tworzycie grafiki i przyciągające wzrok teksty do kampanii płatnych lub działań organicznych, musicie pamiętać o regularnej analizie danych z social mediów oraz ich przełożeniu na cele biznesowe.
Setki wskaźników, dziesiątki statystyk i Ty jeden wśród nich – codziennie zarządzający obecnością firmy w social mediach. Kiedy Ty lub Twój zespół tworzycie grafiki i przyciągające wzrok teksty do kampanii płatnych lub działań organicznych, musicie pamiętać o regularnej analizie danych z social mediów oraz ich przełożeniu na cele biznesowe.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

SentiOne

SentiOne to narzędzie do monitorowania internetu, które pozwala firmom w szybki sposób sprawdzić opinie internautów na temat produktu, marki lub firmy w sieci.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę