Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Od narodzin do śmierci – cykl życia produktu. Jak go zorganizować?

Cykle życia w przyrodzie i w biznesie mają cechy wspólne. Każdy produkt – tak jak człowiek – przeżywa różne fazy swojego istnienia. Począwszy od powstania, przez czas wzrostu do dojrzałości i powolnego chylenia się ku zapomnieniu przez konsumentów. Jednak popularność produktu i jego żywot można przedłużyć. Wystarczy odpowiednio zarządzać cyklem jego życia. Jak to robić?

Od narodzin do śmierci – cykl życia produktu. Jak go zorganizować?

Cykle życia w przyrodzie i w biznesie mają cechy wspólne. Każdy produkt – tak jak człowiek – przeżywa różne fazy swojego istnienia. Począwszy od powstania, przez czas wzrostu do dojrzałości i powolnego chylenia się ku zapomnieniu przez konsumentów. Jednak popularność produktu i jego żywot można przedłużyć. Wystarczy odpowiednio zarządzać cyklem jego życia. Jak to robić?
Cykle życia w przyrodzie i w biznesie mają cechy wspólne. Każdy produkt – tak jak człowiek – przeżywa różne fazy swojego istnienia. Począwszy od powstania, przez czas wzrostu do dojrzałości i powolnego chylenia się ku zapomnieniu przez konsumentów. Jednak popularność produktu i jego żywot można przedłużyć. Wystarczy odpowiednio zarządzać cyklem jego życia. Jak to robić?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę