Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Ogrzewanie leada za pomocą content marketingu w świecie B2B

Skuteczna strategia treści w marketingu pozwala nie tylko pozyskać zainteresowanie potencjalnego klienta, lecz także przeprowadzić go przez znaczną część procesu decyzyjnego. Dlatego treści, które przygotujesz, powinny być precyzyjnie dobrane do potrzeb i preferencji klienta znajdującego się na konkretnym etapie procesu zakupowego.

Ogrzewanie leada za pomocą content marketingu w świecie B2B

Skuteczna strategia treści w marketingu pozwala nie tylko pozyskać zainteresowanie potencjalnego klienta, lecz także przeprowadzić go przez znaczną część procesu decyzyjnego. Dlatego treści, które przygotujesz, powinny być precyzyjnie dobrane do potrzeb i preferencji klienta znajdującego się na konkretnym etapie procesu zakupowego.
Skuteczna strategia treści w marketingu pozwala nie tylko pozyskać zainteresowanie potencjalnego klienta, lecz także przeprowadzić go przez znaczną część procesu decyzyjnego. Dlatego treści, które przygotujesz, powinny być precyzyjnie dobrane do potrzeb i preferencji klienta znajdującego się na konkretnym etapie procesu zakupowego.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Outsourcing programów lojalnościowych

Chcesz wykorzystywać w firmie program lojalnościowy lub inny system z nagrodami rzeczowymi dla konsumentów, kontrahentów lub pracowników? Dzięki współpracy z wieloma dostawcami możemy zaproponować katalog nagród oraz pełny outsourcing całego programu.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę