40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Outdoor 2020+. Jak się wyróżnić w przestrzeni zewnętrznej i robić dobro

Zewnętrzne, wielkogabarytowe nośniki są bardzo lubiane przez marketerów. Ale dziś – gdy ludzie pochłaniają codziennie 34 GB danych (to tak, jakby czytali 75 gazet od deski do deski)¹ – dodawanie kolejnych billboardowych formatów wydaje się coraz mniej sensowne. Poznaj przykłady użytecznych reklam w przestrzeni publicznej.

Outdoor 2020+. Jak się wyróżnić w przestrzeni zewnętrznej i robić dobro

Zewnętrzne, wielkogabarytowe nośniki są bardzo lubiane przez marketerów. Ale dziś – gdy ludzie pochłaniają codziennie 34 GB danych (to tak, jakby czytali 75 gazet od deski do deski)¹ – dodawanie kolejnych billboardowych formatów wydaje się coraz mniej sensowne. Poznaj przykłady użytecznych reklam w przestrzeni publicznej.
Zewnętrzne, wielkogabarytowe nośniki są bardzo lubiane przez marketerów. Ale dziś – gdy ludzie pochłaniają codziennie 34 GB danych (to tak, jakby czytali 75 gazet od deski do deski)¹ – dodawanie kolejnych billboardowych formatów wydaje się coraz mniej sensowne. Poznaj przykłady użytecznych reklam w przestrzeni publicznej.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

B-MIND

B-MIND to Interactive Software House z kompetencjami Agencji Interaktywnej, specjalizujący się w tworzeniu internetowych usług i produktów bezpośrednio dla marek, jak i Klientów Agencyjnych.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę