Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Paweł Tkaczyk: Silna marka to spełniona obietnica

O tym, co składa się na silny brand, jak we właściwy sposób budować o nim opowieść i co umożliwia stworzenie rozpoznawalnej marki osobistej, rozmawiam z Pawłem Tkaczykiem, założycielem agencji Midea.

Paweł Tkaczyk: Silna marka to spełniona obietnica

O tym, co składa się na silny brand, jak we właściwy sposób budować o nim opowieść i co umożliwia stworzenie rozpoznawalnej marki osobistej, rozmawiam z Pawłem Tkaczykiem, założycielem agencji Midea.
O tym, co składa się na silny brand, jak we właściwy sposób budować o nim opowieść i co umożliwia stworzenie rozpoznawalnej marki osobistej, rozmawiam z Pawłem Tkaczykiem, założycielem agencji Midea.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę