Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Podcast w promocji biznesu
Część 4. Podcast jako element lejka marketingowo-sprzedażowego

Każda aktywność, jaką podejmujesz w ramach działań content-marketingowych, powinna mieć uzasadnienie biznesowe. Dotyczy to także podcastu. Chociaż jest on czymś nowym i ciekawym, to jednak ostatecznie liczą się wyniki i zwrot z inwestycji. Jak zatem włączyć podcast do ścieżki klienta i na jakich etapach lejka sprzedażowego się on sprawdzi?

Podcast w promocji biznesu
Część 4. Podcast jako element lejka marketingowo-sprzedażowego

Każda aktywność, jaką podejmujesz w ramach działań content-marketingowych, powinna mieć uzasadnienie biznesowe. Dotyczy to także podcastu. Chociaż jest on czymś nowym i ciekawym, to jednak ostatecznie liczą się wyniki i zwrot z inwestycji. Jak zatem włączyć podcast do ścieżki klienta i na jakich etapach lejka sprzedażowego się on sprawdzi?
Każda aktywność, jaką podejmujesz w ramach działań content-marketingowych, powinna mieć uzasadnienie biznesowe. Dotyczy to także podcastu. Chociaż jest on czymś nowym i ciekawym, to jednak ostatecznie liczą się wyniki i zwrot z inwestycji. Jak zatem włączyć podcast do ścieżki klienta i na jakich etapach lejka sprzedażowego się on sprawdzi?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę