Trwa Przedsprzedaż

Kampanie reklamowe w internecie i social media. Planowanie i realizacja.

Zamów z 15% rabatem

Polowanie na klientów. Jak planować kampanię produktową, bazując na danych użytkowników?

Sprzedaż przez internet nie jest zadaniem trudnym. Zwłaszcza dziś, gdy każdy sprzedawca dysponuje arsenałem danych o swoich klientach. Często jednak strzela na oślep. Lepiej więc nastawić się na właściwy cel.

Polowanie na klientów. Jak planować kampanię produktową, bazując na danych użytkowników?

Sprzedaż przez internet nie jest zadaniem trudnym. Zwłaszcza dziś, gdy każdy sprzedawca dysponuje arsenałem danych o swoich klientach. Często jednak strzela na oślep. Lepiej więc nastawić się na właściwy cel.
Sprzedaż przez internet nie jest zadaniem trudnym. Zwłaszcza dziś, gdy każdy sprzedawca dysponuje arsenałem danych o swoich klientach. Często jednak strzela na oślep. Lepiej więc nastawić się na właściwy cel.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę