Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Gdy masz zgodę konsumenta na komunikację, sprawa wydaje się prosta. Zakładasz, że zainteresowany potencjalny klient tylko czeka na dopasowane do niego informacje, rabaty i wzruszające opowieści, które mu prześlesz. Gdy jednak zgodę poświęcasz dla personalizacji, napotykasz opór.

Potrzebna zgoda?

Gdy masz zgodę konsumenta na komunikację, sprawa wydaje się prosta. Zakładasz, że zainteresowany potencjalny klient tylko czeka na dopasowane do niego informacje, rabaty i wzruszające opowieści, które mu prześlesz. Gdy jednak zgodę poświęcasz dla personalizacji, napotykasz opór.
Gdy masz zgodę konsumenta na komunikację, sprawa wydaje się prosta. Zakładasz, że zainteresowany potencjalny klient tylko czeka na dopasowane do niego informacje, rabaty i wzruszające opowieści, które mu prześlesz. Gdy jednak zgodę poświęcasz dla personalizacji, napotykasz opór.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

PushPushGo

PushPushGo to najszybciej rozwijająca się platforma do tworzenia, targetowania oraz wysyłki notyfikacji web push w Polsce. Umożliwiamy Klientom wysyłkę powiadomień na ekrany komputerów oraz urządzeń mobilnych ich odbiorców, nawet gdy przeglądają obecnie inną stronę internetową.

Zobacz prezentację

Outsourcing programów lojalnościowych

Chcesz wykorzystywać w firmie program lojalnościowy lub inny system z nagrodami rzeczowymi dla konsumentów, kontrahentów lub pracowników? Dzięki współpracy z wieloma dostawcami możemy zaproponować katalog nagród oraz pełny outsourcing całego programu.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę