Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Gdy masz zgodę konsumenta na komunikację, sprawa wydaje się prosta. Zakładasz, że zainteresowany potencjalny klient tylko czeka na dopasowane do niego informacje, rabaty i wzruszające opowieści, które mu prześlesz. Gdy jednak zgodę poświęcasz dla personalizacji, napotykasz opór.

Potrzebna zgoda?

Gdy masz zgodę konsumenta na komunikację, sprawa wydaje się prosta. Zakładasz, że zainteresowany potencjalny klient tylko czeka na dopasowane do niego informacje, rabaty i wzruszające opowieści, które mu prześlesz. Gdy jednak zgodę poświęcasz dla personalizacji, napotykasz opór.
Gdy masz zgodę konsumenta na komunikację, sprawa wydaje się prosta. Zakładasz, że zainteresowany potencjalny klient tylko czeka na dopasowane do niego informacje, rabaty i wzruszające opowieści, które mu prześlesz. Gdy jednak zgodę poświęcasz dla personalizacji, napotykasz opór.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

SARE

Wiemy jak ważna jest szybka, spersonalizowana i skuteczna komunikacja z klientem. Aby tego dokonać potrzebne jest profesjonalne narzędzie, które dzięki innowacyjnemu zarządzaniu jest w stanie podwyższyć wskaźniki konwersji nawet o 100%.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę