Prenumerata Premium teraz 50 zł taniej!

Wybierz Prenumeratę Premium i otrzymaj dostęp do pełnego archiwum - 34 numerów w PDF.

Zobacz

Produkt, cena, dystrybucja i promocja – czy model 4P jest nadal aktualny?

Model 4P jest koncepcją taktyczną marketingu, zakorzenioną w latach 60. XX w. Przez tych kilkadziesiąt lat rynek nieustannie się zmieniał. Tym samym również marketing, a także jego narzędzia i modele musiały ewoluować. Warto się zastanowić, jak model marketing mixu może wyglądać w praktyce pod koniec drugiej dekady XXI w.

Produkt, cena, dystrybucja i promocja – czy model 4P jest nadal aktualny?

Model 4P jest koncepcją taktyczną marketingu, zakorzenioną w latach 60. XX w. Przez tych kilkadziesiąt lat rynek nieustannie się zmieniał. Tym samym również marketing, a także jego narzędzia i modele musiały ewoluować. Warto się zastanowić, jak model marketing mixu może wyglądać w praktyce pod koniec drugiej dekady XXI w.
Model 4P jest koncepcją taktyczną marketingu, zakorzenioną w latach 60. XX w. Przez tych kilkadziesiąt lat rynek nieustannie się zmieniał. Tym samym również marketing, a także jego narzędzia i modele musiały ewoluować. Warto się zastanowić, jak model marketing mixu może wyglądać w praktyce pod koniec drugiej dekady XXI w.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę