Nowy numer!

Jak działać reklamowo na Facebooku, Instagramie i LinkedIn.

Zobacz spis treści

Projektowanie w e-mail marketingu skoncentrowane na konwersji. Część 1. Jak działa ludzki mózg?

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedne kreacje reklamowe są nadzwyczaj skuteczne, a drugie nie? Newsletter wysyłany stale w konkretnym dniu tygodnia potrafi mieć różne wskaźniki konwersji – czasami nawet dwu-, trzykrotnie wyższe w porównaniu z niemal identycznym newsletterem wysłanym tydzień wcześniej o tej samej porze. Jeśli zajmujesz się marketingiem, z pewnością te pytania nie są Ci obce.

Projektowanie w e-mail marketingu skoncentrowane na konwersji. Część 1. Jak działa ludzki mózg?

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedne kreacje reklamowe są nadzwyczaj skuteczne, a drugie nie? Newsletter wysyłany stale w konkretnym dniu tygodnia potrafi mieć różne wskaźniki konwersji – czasami nawet dwu-, trzykrotnie wyższe w porównaniu z niemal identycznym newsletterem wysłanym tydzień wcześniej o tej samej porze. Jeśli zajmujesz się marketingiem, z pewnością te pytania nie są Ci obce.
Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedne kreacje reklamowe są nadzwyczaj skuteczne, a drugie nie? Newsletter wysyłany stale w konkretnym dniu tygodnia potrafi mieć różne wskaźniki konwersji – czasami nawet dwu-, trzykrotnie wyższe w porównaniu z niemal identycznym newsletterem wysłanym tydzień wcześniej o tej samej porze. Jeśli zajmujesz się marketingiem, z pewnością te pytania nie są Ci obce.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę