Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Projektowanie w e-mail marketingu skoncentrowane na konwersji. Część 1. Jak działa ludzki mózg?

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedne kreacje reklamowe są nadzwyczaj skuteczne, a drugie nie? Newsletter wysyłany stale w konkretnym dniu tygodnia potrafi mieć różne wskaźniki konwersji – czasami nawet dwu-, trzykrotnie wyższe w porównaniu z niemal identycznym newsletterem wysłanym tydzień wcześniej o tej samej porze. Jeśli zajmujesz się marketingiem, z pewnością te pytania nie są Ci obce.

Projektowanie w e-mail marketingu skoncentrowane na konwersji. Część 1. Jak działa ludzki mózg?

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedne kreacje reklamowe są nadzwyczaj skuteczne, a drugie nie? Newsletter wysyłany stale w konkretnym dniu tygodnia potrafi mieć różne wskaźniki konwersji – czasami nawet dwu-, trzykrotnie wyższe w porównaniu z niemal identycznym newsletterem wysłanym tydzień wcześniej o tej samej porze. Jeśli zajmujesz się marketingiem, z pewnością te pytania nie są Ci obce.
Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedne kreacje reklamowe są nadzwyczaj skuteczne, a drugie nie? Newsletter wysyłany stale w konkretnym dniu tygodnia potrafi mieć różne wskaźniki konwersji – czasami nawet dwu-, trzykrotnie wyższe w porównaniu z niemal identycznym newsletterem wysłanym tydzień wcześniej o tej samej porze. Jeśli zajmujesz się marketingiem, z pewnością te pytania nie są Ci obce.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę