Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Projektowanie w e-mail marketingu skoncentrowane na konwersji. Część 3. Drugi element – kontekst

Z poprzednich artykułów dowiedziałeś się, jak działa ludzki mózg i jak wykorzystać zachodzące w nim mechanizmy do projektowania skoncentrowanego na konwersji (conversion centered design). Poznałeś także pierwszy element tego podejścia, którym jest uwaga. Dziś zajmę się kontekstem i opowiem Ci, jak go wykorzystać, aby zwiększyć konwersję z prowadzonych działań.

Projektowanie w e-mail marketingu skoncentrowane na konwersji. Część 3. Drugi element – kontekst

Z poprzednich artykułów dowiedziałeś się, jak działa ludzki mózg i jak wykorzystać zachodzące w nim mechanizmy do projektowania skoncentrowanego na konwersji (conversion centered design). Poznałeś także pierwszy element tego podejścia, którym jest uwaga. Dziś zajmę się kontekstem i opowiem Ci, jak go wykorzystać, aby zwiększyć konwersję z prowadzonych działań.
Z poprzednich artykułów dowiedziałeś się, jak działa ludzki mózg i jak wykorzystać zachodzące w nim mechanizmy do projektowania skoncentrowanego na konwersji (conversion centered design). Poznałeś także pierwszy element tego podejścia, którym jest uwaga. Dziś zajmę się kontekstem i opowiem Ci, jak go wykorzystać, aby zwiększyć konwersję z prowadzonych działań.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę