Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

Projektowanie w e-mail marketingu skoncentrowane na konwersji. Część 4. Trzeci element – przejrzystość

Jednym z fundamentalnych założeń każdej reklamy jest to, że należy zaprezentować produkt czy usługę najlepiej, jak to możliwe. Największym wyzwaniem, z jakim styka się marketer, jest ustalenie, jak wiele szczegółów, ozdobników czy dodatkowych informacji powinien umieścić w kreacji. W przypadku działań e-mail-marketingowych bardzo istotne jest zachowanie odpowiedniej przejrzystości komunikacji w kreacji. Choć sam uważam, że angielski odpowiednik tego słowa – clarity – dużo bardziej oddaje sens owych działań.

Projektowanie w e-mail marketingu skoncentrowane na konwersji. Część 4. Trzeci element – przejrzystość

Jednym z fundamentalnych założeń każdej reklamy jest to, że należy zaprezentować produkt czy usługę najlepiej, jak to możliwe. Największym wyzwaniem, z jakim styka się marketer, jest ustalenie, jak wiele szczegółów, ozdobników czy dodatkowych informacji powinien umieścić w kreacji. W przypadku działań e-mail-marketingowych bardzo istotne jest zachowanie odpowiedniej przejrzystości komunikacji w kreacji. Choć sam uważam, że angielski odpowiednik tego słowa – clarity – dużo bardziej oddaje sens owych działań.
Jednym z fundamentalnych założeń każdej reklamy jest to, że należy zaprezentować produkt czy usługę najlepiej, jak to możliwe. Największym wyzwaniem, z jakim styka się marketer, jest ustalenie, jak wiele szczegółów, ozdobników czy dodatkowych informacji powinien umieścić w kreacji. W przypadku działań e-mail-marketingowych bardzo istotne jest zachowanie odpowiedniej przejrzystości komunikacji w kreacji. Choć sam uważam, że angielski odpowiednik tego słowa – clarity – dużo bardziej oddaje sens owych działań.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Jet Line

Jesteśmy ekspertami od komunikacji w przestrzeni, out of home. Realizujemy kampanie outdoorowe, które dają markom wartość, a firmom zysk.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę