Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Projektowanie w e-mail marketingu skoncentrowane na konwersji. Część 4. Trzeci element – przejrzystość

Jednym z fundamentalnych założeń każdej reklamy jest to, że należy zaprezentować produkt czy usługę najlepiej, jak to możliwe. Największym wyzwaniem, z jakim styka się marketer, jest ustalenie, jak wiele szczegółów, ozdobników czy dodatkowych informacji powinien umieścić w kreacji. W przypadku działań e-mail-marketingowych bardzo istotne jest zachowanie odpowiedniej przejrzystości komunikacji w kreacji. Choć sam uważam, że angielski odpowiednik tego słowa – clarity – dużo bardziej oddaje sens owych działań.

Projektowanie w e-mail marketingu skoncentrowane na konwersji. Część 4. Trzeci element – przejrzystość

Jednym z fundamentalnych założeń każdej reklamy jest to, że należy zaprezentować produkt czy usługę najlepiej, jak to możliwe. Największym wyzwaniem, z jakim styka się marketer, jest ustalenie, jak wiele szczegółów, ozdobników czy dodatkowych informacji powinien umieścić w kreacji. W przypadku działań e-mail-marketingowych bardzo istotne jest zachowanie odpowiedniej przejrzystości komunikacji w kreacji. Choć sam uważam, że angielski odpowiednik tego słowa – clarity – dużo bardziej oddaje sens owych działań.
Jednym z fundamentalnych założeń każdej reklamy jest to, że należy zaprezentować produkt czy usługę najlepiej, jak to możliwe. Największym wyzwaniem, z jakim styka się marketer, jest ustalenie, jak wiele szczegółów, ozdobników czy dodatkowych informacji powinien umieścić w kreacji. W przypadku działań e-mail-marketingowych bardzo istotne jest zachowanie odpowiedniej przejrzystości komunikacji w kreacji. Choć sam uważam, że angielski odpowiednik tego słowa – clarity – dużo bardziej oddaje sens owych działań.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Revhunter

Odzyskujemy porzucone koszyki, napędzamy ruch i sprzedaż, poszerzamy grono nowych klientów. Email retargeting jest przeznaczony zarówno dla małych,
średnich, jak i dużych e-commerce, a także dla wszystkich biznesów chcących dotrzeć do klientów online.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę