Trwa Przedsprzedaż

Kampanie reklamowe w internecie i social media. Planowanie i realizacja.

Zamów z 15% rabatem

Jak przeprowadzić kampanię w Messengerze

W ubiegłym roku Facebook udostępnił reklamodawcom możliwość tworzenia reklam skierowanych bezpośrednio do Messengera. Komunikator to pozornie nic szczególnego. Jeszcze nie tak dawno był po prostu narzędziem do rozmów ze znajomymi. Czym jest dziś i jak wykorzystać jego potencjał w kampanii reklamowej?

Jak przeprowadzić kampanię w Messengerze

W ubiegłym roku Facebook udostępnił reklamodawcom możliwość tworzenia reklam skierowanych bezpośrednio do Messengera. Komunikator to pozornie nic szczególnego. Jeszcze nie tak dawno był po prostu narzędziem do rozmów ze znajomymi. Czym jest dziś i jak wykorzystać jego potencjał w kampanii reklamowej?
W ubiegłym roku Facebook udostępnił reklamodawcom możliwość tworzenia reklam skierowanych bezpośrednio do Messengera. Komunikator to pozornie nic szczególnego. Jeszcze nie tak dawno był po prostu narzędziem do rozmów ze znajomymi. Czym jest dziś i jak wykorzystać jego potencjał w kampanii reklamowej?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę