Trwa Przedsprzedaż

Kampanie reklamowe w internecie i social media. Planowanie i realizacja.

Zamów z 15% rabatem

Jak przygotować landing page, który da wysoką konwersję z kampanii w social media

W kampaniach w mediach społecznościowych już dawno nie chodzi o zwiększenie liczby lajków, fanów, followersów czy nawet zasięgu. Liczy się konwersja – sprzedaż produktu, generowanie nowych leadów, złapanie pierwszego kontaktu z potencjalnym klientem. Warunkiem koniecznym do osiągnięcia powyższych celów, poza skrojoną na miarę kampanią, jest właściwie przygotowany landing page.

Jak przygotować landing page, który da wysoką konwersję z kampanii w social media

W kampaniach w mediach społecznościowych już dawno nie chodzi o zwiększenie liczby lajków, fanów, followersów czy nawet zasięgu. Liczy się konwersja – sprzedaż produktu, generowanie nowych leadów, złapanie pierwszego kontaktu z potencjalnym klientem. Warunkiem koniecznym do osiągnięcia powyższych celów, poza skrojoną na miarę kampanią, jest właściwie przygotowany landing page.
W kampaniach w mediach społecznościowych już dawno nie chodzi o zwiększenie liczby lajków, fanów, followersów czy nawet zasięgu. Liczy się konwersja – sprzedaż produktu, generowanie nowych leadów, złapanie pierwszego kontaktu z potencjalnym klientem. Warunkiem koniecznym do osiągnięcia powyższych celów, poza skrojoną na miarę kampanią, jest właściwie przygotowany landing page.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę