Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
RUSZYŁA PRZEDSPRZEDAŻ

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Jak przygotować landing page, który da wysoką konwersję z kampanii w social media

W kampaniach w mediach społecznościowych już dawno nie chodzi o zwiększenie liczby lajków, fanów, followersów czy nawet zasięgu. Liczy się konwersja – sprzedaż produktu, generowanie nowych leadów, złapanie pierwszego kontaktu z potencjalnym klientem. Warunkiem koniecznym do osiągnięcia powyższych celów, poza skrojoną na miarę kampanią, jest właściwie przygotowany landing page.

Jak przygotować landing page, który da wysoką konwersję z kampanii w social media

Czas czytania: ok. 12 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak stworzyć skuteczny landing page do kampanii w social media w kilku prostych krokach,
  • jakie są cztery podstawowe zasady tworzenia strony docelowej, której zadaniem jest maksymalizacji konwersji,
  • co zrobić, by zachować spójność komunikacji na ścieżce prowadzącej użytkownika do zakupu,
  • jak wykorzystać język korzyści w komunikacji na landing page’u,
  • dlaczego nie powinieneś pozwolić odbiorcom zbyt dużo myśleć, kiedy już trafią na stronę docelową.
W kampaniach w mediach społecznościowych już dawno nie chodzi o zwiększenie liczby lajków, fanów, followersów czy nawet zasięgu. Liczy się konwersja – sprzedaż produktu, generowanie nowych leadów, złapanie pierwszego kontaktu z potencjalnym klientem. Warunkiem koniecznym do osiągnięcia powyższych celów, poza skrojoną na miarę kampanią, jest właściwie przygotowany landing page.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.