Trwa Przedsprzedaż

Kampanie reklamowe w internecie i social media. Planowanie i realizacja.

Zamów z 15% rabatem

Przywiązani(e) do marki

Lotnikom życzy się takiej samej liczby lądowań co startów. W realiach niezwykle konkurencyjnych rynków i powszechnej dostępności informacji marketerom można by życzyć, aby każdy z klientów wrócił do ich marki, a jeszcze lepiej – by wracał regularnie. Nie jest to dziś trudniejsze niż kiedyś, ale wymaga zmiany myślenia i dość odważnych decyzji.

Przywiązani(e) do marki

Lotnikom życzy się takiej samej liczby lądowań co startów. W realiach niezwykle konkurencyjnych rynków i powszechnej dostępności informacji marketerom można by życzyć, aby każdy z klientów wrócił do ich marki, a jeszcze lepiej – by wracał regularnie. Nie jest to dziś trudniejsze niż kiedyś, ale wymaga zmiany myślenia i dość odważnych decyzji.
Lotnikom życzy się takiej samej liczby lądowań co startów. W realiach niezwykle konkurencyjnych rynków i powszechnej dostępności informacji marketerom można by życzyć, aby każdy z klientów wrócił do ich marki, a jeszcze lepiej – by wracał regularnie. Nie jest to dziś trudniejsze niż kiedyś, ale wymaga zmiany myślenia i dość odważnych decyzji.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę