40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

„Płacisz tylko za efekt” – taka propozycja otworzyła agencjom drogę do serca niejednego marketera. Na skorzystaniu z niej można przecież tylko zyskać. Gwarancja efektywności usypia czujność reklamodawców, choć w performance marketingu czają się niebezpieczeństwa, które mogą spowodować, że osiągnięty rezultat będzie odwrotny do zamierzonego.

Pułapki performance marketingu

„Płacisz tylko za efekt” – taka propozycja otworzyła agencjom drogę do serca niejednego marketera. Na skorzystaniu z niej można przecież tylko zyskać. Gwarancja efektywności usypia czujność reklamodawców, choć w performance marketingu czają się niebezpieczeństwa, które mogą spowodować, że osiągnięty rezultat będzie odwrotny do zamierzonego.
„Płacisz tylko za efekt” – taka propozycja otworzyła agencjom drogę do serca niejednego marketera. Na skorzystaniu z niej można przecież tylko zyskać. Gwarancja efektywności usypia czujność reklamodawców, choć w performance marketingu czają się niebezpieczeństwa, które mogą spowodować, że osiągnięty rezultat będzie odwrotny do zamierzonego.

Polecane prezentacje i narzędzia:

FreshMail

FreshMail to nowoczesny, intuicyjny i profesjonalny system do e-mail marketingu bogaty w narzędzia optymalizacyjne, dzięki którym realizacja kampanii to czysta przyjemność. System ma także FreshMail Designera, dzięki któremu bez pomocy kodera czy grafika sam stworzysz profesjonalny mailing.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę