Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Reklama na miarę dzieł Hemingwaya, van Gogha czy Picassa

Każdego dnia tysiące ludzi z całego świata publikują swoje dzieła zapisane na kartkach notatników MOLESKINE. Znani muzycy, aktorzy, pisarze, projektanci, reżyserzy i biznesmeni uwielbiają te klasyczne notatniki i zapisują w nich swoje pomysły. Największe firmy we współpracy z MOLESKINE tworzą kolekcje specjalne do promowania własnych marek. Czy można znaleźć lepsze narzędzie marketingowe, które samo w sobie jest już reklamą?

Reklama na miarę dzieł Hemingwaya, van Gogha czy Picassa

Każdego dnia tysiące ludzi z całego świata publikują swoje dzieła zapisane na kartkach notatników MOLESKINE. Znani muzycy, aktorzy, pisarze, projektanci, reżyserzy i biznesmeni uwielbiają te klasyczne notatniki i zapisują w nich swoje pomysły. Największe firmy we współpracy z MOLESKINE tworzą kolekcje specjalne do promowania własnych marek. Czy można znaleźć lepsze narzędzie marketingowe, które samo w sobie jest już reklamą?

Korzenie MOLESKINE sięgają czasów legendarnych notatników, których używali artyści, tacy jak: Vincent van Gogh, Pablo Picasso czy Ernest Hemingway. Wygląd klasycznego notatnika MOLESKINE pozostaje od wieków taki sam, a jego popularność ciągle rośnie. Pojawia się on w filmach, serialach, na największych festiwalach, podczas wydarzeń kulturalnych oraz w świecie mody. Jednocześnie kolekcja powiększa się o produkty na miarę XXI w., np. Smart Writing Set, torby i akcesoria podróżne. Nie ma dziedziny życia, w której nie znalazłyby swojego miejsca produkty tej znanej marki. A teraz jest ona dostępna również na rynku reklamowym.

Wielcy już podążają tą drogą

Milton Hershey mawiał: „Daj odbiorcom jakość. To najlepszy rodzaj reklamy”. Firmy, takie jak Nike, Audi, Lufthansa, Walt Disney, Starbucks czy Nikon, doskonale to wiedzą i czerpią korzyści ze współpracy z MOLESKINE przez tworzenie unikatowych projektów dla swoich marek. To wysoka jakość produktów, przekonująca historia i zestaw wartości sprawiają, że firmy na całym świecie chętnie promują się za pośrednictwem tych kultowych produktów.

MOLESKINE dla firm

Jak wykorzystać wysoką jakość i prestiż produktów MOLESKINE do promowania swojej marki? To proste. Wystarczy wybrać produkt i dodać do niego swoje logo lub przekaz reklamowy. Można również stworzyć indywidualny projekt na specjalne zamówienie z jeszcze większymi możliwościami personalizacji. Ten wyjątkowy nośnik reklamowy będzie pomagał osobom obdarowanym pisać ich własną historię każdego dnia.

Notatniki reklamowe MOLESKINE do personalizacji są dostępne w agencjach reklamowych.

Więcej informacji na stronie: www.voyager-katalog.pl.


Artykuł promocyjny.

Artykuł pochodzi z

wydania drukowanego 4/2018

Kup ten numer

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę