40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Richard Sauerman: Jeśli kopiujesz działania brandingowe i marketingowe swojej konkurencji, to skończysz w morzu identyczności

O tym, jak stworzyć markę, którą ludzie pokochają i której zaufają, czy każda firma powinna zdać test na wyjątkowość, a więc zdołać wypełnić lukę w zdaniu: „Jesteśmy jedyną firmą, która…”, jak transformacja cyfrowa zmieniła branding i jak ważna jest kreatywność w erze cyfrowej, opowiada Richard Sauerman – światowej sławy ekspert z listy Global Top 30 Gurus.

Richard Sauerman: Jeśli kopiujesz działania brandingowe i marketingowe swojej konkurencji, to skończysz w morzu identyczności

O tym, jak stworzyć markę, którą ludzie pokochają i której zaufają, czy każda firma powinna zdać test na wyjątkowość, a więc zdołać wypełnić lukę w zdaniu: „Jesteśmy jedyną firmą, która…”, jak transformacja cyfrowa zmieniła branding i jak ważna jest kreatywność w erze cyfrowej, opowiada Richard Sauerman – światowej sławy ekspert z listy Global Top 30 Gurus.
O tym, jak stworzyć markę, którą ludzie pokochają i której zaufają, czy każda firma powinna zdać test na wyjątkowość, a więc zdołać wypełnić lukę w zdaniu: „Jesteśmy jedyną firmą, która…”, jak transformacja cyfrowa zmieniła branding i jak ważna jest kreatywność w erze cyfrowej, opowiada Richard Sauerman – światowej sławy ekspert z listy Global Top 30 Gurus.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

ZenCard

ZenCard to narzędzie do tworzenia programów lojalnościowych. Działa na terminalach płatniczych. Specjalnie dla Twojego biznesu.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę