Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
NAJNOWSZY NUMER

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Czy rozbudowana znaczy optymalna? Jaka powinna być struktura kampanii na Facebooku

Każdy, kto rozpoczyna swoją przygodę z kampaniami reklamowymi na Facebooku, musi zmierzyć się z utworzeniem pierwszej struktury. Na każdym z trzech etapów jej budowania można popełnić wiele błędów, które sprawią, że Twoje działania mimo zainwestowanego czasu i pieniędzy okażą się całkowicie nieskuteczne. Sprawdź, jak uniknąć tych błędów.

Czy rozbudowana znaczy optymalna? Jaka powinna być struktura kampanii na Facebooku

Czas czytania: ok. 6 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak wygląda przykładowa struktura kampanii dla małego i średniego budżetu,
  • jaki wpływ ma struktura kampanii na efektywność działań prowadzonych na Facebooku,
  • jakie są dobre praktyki w nazewnictwie kampanii,
  • jak powiązać lejek konwersji ze strukturą kampanii,
  • jak testować kampanie z małym budżetem,
  • kiedy warto tworzyć rozbudowane struktury.
Każdy, kto rozpoczyna swoją przygodę z kampaniami reklamowymi na Facebooku, musi zmierzyć się z utworzeniem pierwszej struktury. Na każdym z trzech etapów jej budowania można popełnić wiele błędów, które sprawią, że Twoje działania mimo zainwestowanego czasu i pieniędzy okażą się całkowicie nieskuteczne. Sprawdź, jak uniknąć tych błędów.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.