Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Show must go on, czyli jak reagować na sytuacje kryzysowe i jak z nich wychodzić

Dla niektórych marek pandemia COVID-19 okazała się zbawieniem, dla innych –tragedią. W wypadku tych drugich marketerzy chyba po raz pierwszy zetknęli się z prawdziwym kryzysem – nie w sferze komunikacji, ale ciągłości biznesu. Aby przetrwać, wykorzystano kilka podstawowych strategii i działań, które – jeśli wierzyć epidemiologom – mogą się również przydać w przyszłości.

Show must go on, czyli jak reagować na sytuacje kryzysowe i jak z nich wychodzić

Dla niektórych marek pandemia COVID-19 okazała się zbawieniem, dla innych –tragedią. W wypadku tych drugich marketerzy chyba po raz pierwszy zetknęli się z prawdziwym kryzysem – nie w sferze komunikacji, ale ciągłości biznesu. Aby przetrwać, wykorzystano kilka podstawowych strategii i działań, które – jeśli wierzyć epidemiologom – mogą się również przydać w przyszłości.
Dla niektórych marek pandemia COVID-19 okazała się zbawieniem, dla innych –tragedią. W wypadku tych drugich marketerzy chyba po raz pierwszy zetknęli się z prawdziwym kryzysem – nie w sferze komunikacji, ale ciągłości biznesu. Aby przetrwać, wykorzystano kilka podstawowych strategii i działań, które – jeśli wierzyć epidemiologom – mogą się również przydać w przyszłości.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Jet Line

Jesteśmy ekspertami od komunikacji w przestrzeni, out of home. Realizujemy kampanie outdoorowe, które dają markom wartość, a firmom zysk.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę