Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Siła chatbotów – jak zbudować relację z klientem w komunikatorze tekstowym?

Chiński chatbot Emma zarabia w ciągu trzech miesięcy 7 mln dolarów. W ciągu dwóch miesięcy polski chatbot Milionerzy odebrał 22 mln wiadomości od użytkowników. Szwedzki koncern meblowy otworzył miejsce spotkań w Lublinie, które zarezerwujesz wyłącznie przez chatbota. Chatboty sprzedają, rezerwują, pozyskują potencjalnych klientów i dostarczają rozrywki. Czy aplikacja, która w imieniu marki rozmawia z użytkownikiem, ma szansę konkurować z tradycyjnymi sposobami pozyskiwania klientów? Jak skutecznie wykorzystać jej potencjał?

Siła chatbotów – jak zbudować relację z klientem w komunikatorze tekstowym?

Chiński chatbot Emma zarabia w ciągu trzech miesięcy 7 mln dolarów. W ciągu dwóch miesięcy polski chatbot Milionerzy odebrał 22 mln wiadomości od użytkowników. Szwedzki koncern meblowy otworzył miejsce spotkań w Lublinie, które zarezerwujesz wyłącznie przez chatbota. Chatboty sprzedają, rezerwują, pozyskują potencjalnych klientów i dostarczają rozrywki. Czy aplikacja, która w imieniu marki rozmawia z użytkownikiem, ma szansę konkurować z tradycyjnymi sposobami pozyskiwania klientów? Jak skutecznie wykorzystać jej potencjał?
Chiński chatbot Emma zarabia w ciągu trzech miesięcy 7 mln dolarów. W ciągu dwóch miesięcy polski chatbot Milionerzy odebrał 22 mln wiadomości od użytkowników. Szwedzki koncern meblowy otworzył miejsce spotkań w Lublinie, które zarezerwujesz wyłącznie przez chatbota. Chatboty sprzedają, rezerwują, pozyskują potencjalnych klientów i dostarczają rozrywki. Czy aplikacja, która w imieniu marki rozmawia z użytkownikiem, ma szansę konkurować z tradycyjnymi sposobami pozyskiwania klientów? Jak skutecznie wykorzystać jej potencjał?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Revhunter

Odzyskujemy porzucone koszyki, napędzamy ruch i sprzedaż, poszerzamy grono nowych klientów. Email retargeting jest przeznaczony zarówno dla małych,
średnich, jak i dużych e-commerce, a także dla wszystkich biznesów chcących dotrzeć do klientów online.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę