Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Skuteczne budowanie marki. Zacznij od wartości – własnych

Budowanie silnej marki to proces kompleksowy i wielokanałowy, nad którym często nie ma się kontroli. Prowadzony jest nie tylko w mediach, lecz także w miejscach, które można uznać za nieistotne, niemające wiele wspólnego ze strategią komunikacji, uznawaną zazwyczaj za podstawowe narzędzie do osiągnięcia celu.

Skuteczne budowanie marki. Zacznij od wartości – własnych

Budowanie silnej marki to proces kompleksowy i wielokanałowy, nad którym często nie ma się kontroli. Prowadzony jest nie tylko w mediach, lecz także w miejscach, które można uznać za nieistotne, niemające wiele wspólnego ze strategią komunikacji, uznawaną zazwyczaj za podstawowe narzędzie do osiągnięcia celu.
Budowanie silnej marki to proces kompleksowy i wielokanałowy, nad którym często nie ma się kontroli. Prowadzony jest nie tylko w mediach, lecz także w miejscach, które można uznać za nieistotne, niemające wiele wspólnego ze strategią komunikacji, uznawaną zazwyczaj za podstawowe narzędzie do osiągnięcia celu.

Polecane prezentacje i narzędzia:

ZenCard

ZenCard to narzędzie do tworzenia programów lojalnościowych. Działa na terminalach płatniczych. Specjalnie dla Twojego biznesu.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę