Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Skuteczne budowanie marki. Zacznij od wartości – własnych

Budowanie silnej marki to proces kompleksowy i wielokanałowy, nad którym często nie ma się kontroli. Prowadzony jest nie tylko w mediach, lecz także w miejscach, które można uznać za nieistotne, niemające wiele wspólnego ze strategią komunikacji, uznawaną zazwyczaj za podstawowe narzędzie do osiągnięcia celu.

Skuteczne budowanie marki. Zacznij od wartości – własnych

Budowanie silnej marki to proces kompleksowy i wielokanałowy, nad którym często nie ma się kontroli. Prowadzony jest nie tylko w mediach, lecz także w miejscach, które można uznać za nieistotne, niemające wiele wspólnego ze strategią komunikacji, uznawaną zazwyczaj za podstawowe narzędzie do osiągnięcia celu.
Budowanie silnej marki to proces kompleksowy i wielokanałowy, nad którym często nie ma się kontroli. Prowadzony jest nie tylko w mediach, lecz także w miejscach, które można uznać za nieistotne, niemające wiele wspólnego ze strategią komunikacji, uznawaną zazwyczaj za podstawowe narzędzie do osiągnięcia celu.

Polecane prezentacje i narzędzia:

FreshMail

FreshMail to nowoczesny, intuicyjny i profesjonalny system do e-mail marketingu bogaty w narzędzia optymalizacyjne, dzięki którym realizacja kampanii to czysta przyjemność. System ma także FreshMail Designera, dzięki któremu bez pomocy kodera czy grafika sam stworzysz profesjonalny mailing.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę