Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Skuteczne budowanie marki. Zacznij od wartości – własnych

Budowanie silnej marki to proces kompleksowy i wielokanałowy, nad którym często nie ma się kontroli. Prowadzony jest nie tylko w mediach, lecz także w miejscach, które można uznać za nieistotne, niemające wiele wspólnego ze strategią komunikacji, uznawaną zazwyczaj za podstawowe narzędzie do osiągnięcia celu.

Skuteczne budowanie marki. Zacznij od wartości – własnych

Budowanie silnej marki to proces kompleksowy i wielokanałowy, nad którym często nie ma się kontroli. Prowadzony jest nie tylko w mediach, lecz także w miejscach, które można uznać za nieistotne, niemające wiele wspólnego ze strategią komunikacji, uznawaną zazwyczaj za podstawowe narzędzie do osiągnięcia celu.
Budowanie silnej marki to proces kompleksowy i wielokanałowy, nad którym często nie ma się kontroli. Prowadzony jest nie tylko w mediach, lecz także w miejscach, które można uznać za nieistotne, niemające wiele wspólnego ze strategią komunikacji, uznawaną zazwyczaj za podstawowe narzędzie do osiągnięcia celu.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę