Prenumerata Premium teraz 50 zł taniej!

Wybierz Prenumeratę Premium i otrzymaj dostęp do pełnego archiwum - 34 numerów w PDF.

Zobacz

Jak skutecznie szukać właściwej grupy docelowej na Facebooku?

Co by się stało, gdybym Ci powiedział, że największą skuteczność w działaniach prowadzonych na Facebooku osiągniesz, kierując produkt do kobiet w wieku 24–34 lat, znajdujących się w Trójmieście, używających iPhone’a i zainteresowanych tym, co na swoim profilu prezentuje Maffashion? Tak, wiem. O swojej grupie docelowej nigdy nie myślałeś tak szczegółowo.

Jak skutecznie szukać właściwej grupy docelowej na Facebooku?

Co by się stało, gdybym Ci powiedział, że największą skuteczność w działaniach prowadzonych na Facebooku osiągniesz, kierując produkt do kobiet w wieku 24–34 lat, znajdujących się w Trójmieście, używających iPhone’a i zainteresowanych tym, co na swoim profilu prezentuje Maffashion? Tak, wiem. O swojej grupie docelowej nigdy nie myślałeś tak szczegółowo.
Co by się stało, gdybym Ci powiedział, że największą skuteczność w działaniach prowadzonych na Facebooku osiągniesz, kierując produkt do kobiet w wieku 24–34 lat, znajdujących się w Trójmieście, używających iPhone’a i zainteresowanych tym, co na swoim profilu prezentuje Maffashion? Tak, wiem. O swojej grupie docelowej nigdy nie myślałeś tak szczegółowo.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę