Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Słowem – sprzedaj. Content marketing w e-sklepie

Choć powszechnie content marketing już dawno obwołano królem, nie wszyscy właściciele sklepów internetowych korzystają z tego narzędzia w komunikacji swoich e-biznesów. A przecież odpowiednia treść to klucz do zwiększenia sprzedaży w internecie. Od czego więc zacząć swoją przygodę z content marketingiem?

Słowem – sprzedaj. Content marketing w e-sklepie

Choć powszechnie content marketing już dawno obwołano królem, nie wszyscy właściciele sklepów internetowych korzystają z tego narzędzia w komunikacji swoich e-biznesów. A przecież odpowiednia treść to klucz do zwiększenia sprzedaży w internecie. Od czego więc zacząć swoją przygodę z content marketingiem?
Choć powszechnie content marketing już dawno obwołano królem, nie wszyscy właściciele sklepów internetowych korzystają z tego narzędzia w komunikacji swoich e-biznesów. A przecież odpowiednia treść to klucz do zwiększenia sprzedaży w internecie. Od czego więc zacząć swoją przygodę z content marketingiem?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę