Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Spowiedź inbound marketera, czyli dlaczego strategia pasywnego pozyskiwania leadów nie zawsze przynosi efekty

O taktykach i technikach aktywnego generowania leadów napisano już prawdopodobnie wszystko. W swoim artykule chciałbym podejść do tematu od strony „pasywnej” – a więc działań brandingowych i content-marketingowych, które, choć niebezpośrednio, w ogromnej mierze odpowiadają za sukces na polu pozyskiwania leadów.

Spowiedź inbound marketera, czyli dlaczego strategia pasywnego pozyskiwania leadów nie zawsze przynosi efekty

O taktykach i technikach aktywnego generowania leadów napisano już prawdopodobnie wszystko. W swoim artykule chciałbym podejść do tematu od strony „pasywnej” – a więc działań brandingowych i content-marketingowych, które, choć niebezpośrednio, w ogromnej mierze odpowiadają za sukces na polu pozyskiwania leadów.
O taktykach i technikach aktywnego generowania leadów napisano już prawdopodobnie wszystko. W swoim artykule chciałbym podejść do tematu od strony „pasywnej” – a więc działań brandingowych i content-marketingowych, które, choć niebezpośrednio, w ogromnej mierze odpowiadają za sukces na polu pozyskiwania leadów.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę