Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Spowiedź inbound marketera, czyli dlaczego strategia pasywnego pozyskiwania leadów nie zawsze przynosi efekty

O taktykach i technikach aktywnego generowania leadów napisano już prawdopodobnie wszystko. W swoim artykule chciałbym podejść do tematu od strony „pasywnej” – a więc działań brandingowych i content-marketingowych, które, choć niebezpośrednio, w ogromnej mierze odpowiadają za sukces na polu pozyskiwania leadów.

Spowiedź inbound marketera, czyli dlaczego strategia pasywnego pozyskiwania leadów nie zawsze przynosi efekty

O taktykach i technikach aktywnego generowania leadów napisano już prawdopodobnie wszystko. W swoim artykule chciałbym podejść do tematu od strony „pasywnej” – a więc działań brandingowych i content-marketingowych, które, choć niebezpośrednio, w ogromnej mierze odpowiadają za sukces na polu pozyskiwania leadów.
O taktykach i technikach aktywnego generowania leadów napisano już prawdopodobnie wszystko. W swoim artykule chciałbym podejść do tematu od strony „pasywnej” – a więc działań brandingowych i content-marketingowych, które, choć niebezpośrednio, w ogromnej mierze odpowiadają za sukces na polu pozyskiwania leadów.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

B-MIND

B-MIND to Interactive Software House z kompetencjami Agencji Interaktywnej, specjalizujący się w tworzeniu internetowych usług i produktów bezpośrednio dla marek, jak i Klientów Agencyjnych.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę